środa, 8 lutego 2012

luty2

Serce to tylko mięsień ...

Niech dzień ten nie konczy sie gorzej niż sie zaczą

Żyje bez celu a więc tak jak by mnie nie było ...

Po co szukamy radości , kiedy mamy ją obok siebie ...?

Faceci to zło , które nigdy nie traktuje Cie tak jak ty tego chcesz i tak jak ty traktujesz ich ...

Potrafisz mi zdefiniować słowo przyjaciel ??
-- nie można tego zdefiniować . to nie słowo . to uczucie więzi , wzajemnie pocieszanie sie ,śmianie , cheć pomocy , wszystko co najlepsze ...
- a miłość nie jest lepsza ??
- Nie miłość przwdziwa odwzajemniona, jest wspaniała lae przyjażń jest lepszą żeczą jaka sie moze trafić . jest na całe zycie
- owszem i widzisz potrafisz powiedzieć to co ja chciałam a to jest ... prawdziwa przyjażń ...

Powiedz że bedzie dobrze a ja powiem ze wierze fikcja jest modna ...

Mącissz mi w głowie niestety nie od dziś ...

Teraz żałuje ze zmarnowałam tyle życzeń na Ciebie ...

Nie wiem gdzie jest ciebie więcej w mym sercu czy w mej głowie .....

Mam kruche serce wynika to z niedoboru witaminy "ON"

Czasami myśle że te wszystkie problemy świata spadają tylko na mnie ...

Kiedy mysśle ze już opadam z sił Ty sie uśmiechasz sprawiając ze sie podnosze ...

Mój środkowy palec aż sie prosi do tego aby go wszystkim pokazac ...

Dziecko złości, bez miłości , bez przyszłości , bez perspektyw ...

To ze nie możemy być razem nie oznacza że nie bede cie kochać ...

Zamiast porównywać sie z innymi , doceń samego siebie ...

Przypadki nie istnieją . Wszystkie żeczy które sie zdarzają, zdarzają sie w jakimś celu ...

Chyba odczuwam szczęście , ciekawe jak długo to jeszcze potrwa ...

Jestem po prostu więzniem miłości ...

Kisiel - Kolorowe gluty które zawsze poprawiają mi humor ...

Słowa potrafią zranić bardziej niż jakikolwiek nóz ...

Możemy splatać swe rece , odejść tylko we dwoje , wiesz , że przeszkód sie nie boje ...
Ludzie są serdeczni jak środkowy palec ...

Miłość to rzeczownik oznaczający zobowiązanie , szkoda ze nie masz o tym pojęcia ...

Ludzie nie lubią ciszy i ciemności , bo one odzwierciedlająich największe lęki , samotność i zagubienie ...

A co mi zrobisz jak cie pocałuje ...???-- oddam ci ...:*

Masz prawo do płaczu . A potem wstań i walcz o natępny dzień ...?

Postepuj tak , jakby przez cały czas patrzył na Ciebie ktoś , kto cie kocha szanuje i jest z ciebie dumny ...

Daj spokój z bulem i tak zbyt wiele czuje ...

Dobrze wiem ze ciągle podnosze ci ciśnienie ...

Są takie dni kiedy mam ochode nakleić sobie na plecy kartkę " zostawić w spokoju"...

Dlaczego serce kocha tylko to co może stracić ...

I są momenty kiedy uśmiechasz sie do świata bo wiesz że możesz wszystko ...

Przyjaciel to człowiek , który wie wszystko o tobie i wciąż cie lubi ...

Tak bardzo chciała bym odkryć kazdą tajemnice , ukrytą pod twoim spojrzeniem ...

Uwielbiam pisać z osobami które sprawiają ze uśmiecham sie do monitora ...

Ja sie od niego nie uzależniłam , ja tylko zdążyłam już pokochać wszystkie jego wady , i zakochać sie w jego każdej niedoskonałości ,,,

Siedzi obok choć tyle pustych siedzeń wokół

Nie uważasz ze jak na przyjazń to łączyło nas zbyt wiele ...

Gdy moje serce wie ze kocha ,uśmiech wie z czego sie uśmiecha ...

Nie jestem zupa pomidorową żeby mnie wszyscy lubili ...

Nie tylko słowa coś mówią ...

Nakurwiaj do mnie bo tęsknie

Zbyt często chcemy coż w życiu zmienić , zbyt rzadko zmieniamy ,,,

Być najwarzniejszym dla Ciebie moje największe marzenie <3

Nie mów mi że nie moge bo i tak to zrobie ...

Nie płacz mała nie tobie jednej życie skopało tyłek ...

Każdy ma prawo marnować swoje życie tak jak sie mu to podoba ...

Czasami ludzie potrzebują drugiej szansy ponieważ nie byli gotowi na pierwszą...

Najbardziej nienawidzę w Tobie tego, że tak cholernie mnie do Ciebie ciągnie.

Nie podejmuj decyzji, gdy jesteś zły i nie składaj obietnic, kiedy jesteś szczęśliwy.

A jak odchodził to bolało? nie kurwa, łaskotało i prosiło o więcej.

Wystarczy tylko uwierzyć.

Nigdy nie rezygnujmy z nadziei, bo czasem tylko dzięki niej udaje nam się coś osiągnąć.

Zaciskasz pięści, podnosisz głowę i ze łzami w oczach szepczesz, że wszystko się ułoży.

Być może to jak się teraz czuje jest spowodowane zbyt wygórowaną ilością nadziei
lub po prostu idiotyczną naiwnością.


' Miłość nie jest dla oszczędnych ludzi, trzeba zapłacić wysoką cenę za szczere uczucie... '

Wiesz jakie to chujowe uczucie, gdy czujesz, że to już nie to samo?

Załóż słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym Ci zależało.

Jestem dziewczyną, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach .

Dzwoniłbyś częściej gdyby mój numer zaczynał się od liczby 69 ?

Kocham cie . nie mogę bez ciebie zyć tak jak daisy bez donalda , fredeka bez jeremiasza , kubuś bez prosiaczka , bolek bez lolka .

Siedząc na ' ich ' ławce w parku sięgała kolejnego papierosa z myślą , że przyjdzie i powie ' Skarbie , rzuć to . '

To ja moge dodać cie do chłopaków których zaliczyłam nie ty mnie kochanie .

Dzięki, że byłeś.

No i co mam ci powiedzieć ? że cie bezgranicznie kocham , że nie moge bez ciebie żyć ?

Nie to , że tęsknie ale mógłbyś napisać .

Powiedz że wytrwamy, przeżyjemy każdą słabość.

Uwielbianie czyichś oczu jest bardzo tandetne. ale w życiu i tandety trzeba skosztować.

Uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki na uszach i jedyne czym się teraz przejmuję to czy da się jeszcze podgłośnić .

W piątek 13-ego wstałam lewą nogą z łóżka, rozbiłam lusterko kiedy się malowałam, przez ulicę przebiegł czarny kot, uciekł mi autobus do miasta i spotkałam Ciebie. najcudowniejszy dzień w życiu.

A on jest jak smak truskawek zimą, rozumiesz?

Kawa nie smakowała. wolałabym słodką. Taką jaką pijesz Ty.

Nie mogę kochać, bo słaba jestem wtedy.

Znowu dostałam wspomnieniami po ryju.

Pytasz kim jestem? 170 cm czystego skurwysyństwa ziomuś.

Przez ten cholerną nieśmiałość możemy na prawdę wiele stracić.


Czasami mam ochotę mocno chwycić cię za rękę i powiedzieć, że tylko ty należysz do mojego serduszka.

Koniec świata nastąpi wtedy gdy będzie ostatni odcinek mody na sukces.

Pozwól mi jeszcze pogrzeszyć.

Moje serce jest za dobre dla niektórych ludzi.

Nie pytaj mnie kur*wa czy coś się stało, kiedy widzisz, że nie mogę powstrzymać łez.

Złapiesz mnie jeśli będę upadać ?

Naprawdę nie potrzebuję twojego ' kc' w opisie na gg. wyjebane mam, czy kochasz cebulę, czy wolisz ogórki .

Ogólnie jest zajebiście ,tylko w szczegółach tkwi beznadzieja.

Nawet jeśli wyglądałbyś zupełnie inaczej kochałabym Cię tak samo. <3

Ja też pragnę szczęścia choć nie mówię o tym głośno.


Kręci mi się w głowie,mózg opada na kołnierz, chyba
to koniec,czuję że spadam na mordę.

Teraz jedyne co mi pozostało to udawać, że wszystko jest ok,
że twoje imię nie wywołuje u mnie dreszczy,
że na twój widok moje serce nie przyśpiesza.

Ty będziesz udawał, że nie patrzysz, a ja będę wypierać się tego
że brakuje mi naszego wieczornego esemesowania.

Poczułam, że oczy bolą mnie z pragnienia, żeby Jego zobaczyć.

Może w życiu dostrzegam mało zalet,
ale to nie tak, że nie widzę ich wcale.

Czas zmienia wszystko i wszystkich.


Nie chcesz ale to robisz. Ciągle za nim tęsknisz.

Nie otwieraj swego serca każdemu człowiekowi, abyś nie usunął od siebie szczęścia.

Więc naucz się rezygnować i krzywdzić bezboleśnie .

To koniec i nie ma już nowego początku.

Zdecydowanie powinieneś tu być. trzymać mnie za rękę i odprowadzać do domu.

Pomimo kłamstw, kłótni i błędów umiemy sobie wybaczyć.

Wiem że mogę wszystko, ale tylko z Tobą. <3

Czasami zapominam o najprostszych zasadach, mogę rozkochać każdego,
a sama zakochuję się w najgorszych draniach.

Mam silne zapotrzebowanie na twój głos,dotyk,
czułość którą mnie obdarowujesz.
mam sile zapotrzebowanie na Ciebie.

- A sernik lubisz ?
- A umiesz zrobić ?
- Nie, ale jak lubisz to ja się nauczę . <3

Uwaga ! nakurwiam szczęściem.

Bo może już czas by wreszcie z kolegów, zrobić `nas` ?

Zbyt skomplikowane by nadać temu status.

Kochamy to, czego nie możemy mieć, czego nie możemy dotykać,
do czego nie możemy się uśmiechać, mówić. kochamy nieosiągalne.
kiedy staje się dostępne - to, do czego tak biło nasze serducho,
a ciało lgnęło, nagle wymyka się spod wszelkich prawidłowości.
dlatego tak chcemy tych skurwieli. bo tylko oni nigdy nie dają nam świadomości,
że już są i będą dalej. nie pozwalają naszemu sercu bić wolniej.

11 : 11- to tylko przypadek.

Miłość ? Nie dziękuję do dziś odbija mi się
po przeterminowanym zauroczeniu.

Bo nie tracę nadziei dopóki oddycham.

Wstań i przywitaj ze mną dzień kiedy słońce podnosi swoje oczy
by trawa z radości zapłakała pod naszymi stopami.

Czasem myślę co przegrałam.

Beztrosko cieszysz się życiem,
a chwilę później stoisz na deszczu i widzisz,
jak Twój świat się wali.

Pełna optymizmu. i w dupie mam
wszystko co jest nie cacy.

Przyznaję, zniszczyłam sobie włosy, codziennym prostowaniem i suszeniem ich,
zniszczyłam sobie rzęsy, przez nakładanie za dużej ilości tuszu, skórę też zniszczyłam,
bo zimą nie używałam kremu nawilżającego, tak, życie też sobie zniszczyłam - poznając Ciebie.

Pojedyncze zdarzenia warte wspomnień.

I'm sorry I can't be perfect.

Uwielbiam czuć Twój oddech na szyi <3



I mimo tego, że szłam tym szlakiem sama - walczyłam o nasze szczęście tak długo jak tylko mogłam.
więc nie mów mi, że to ja przegrałam, bo to ty okazałeś się być tchórzem,
który stwierdził, że nie potrafi walczyć o to co kocha.


Ciekawa jestem tylko jednego , czy potrafiłbyś spojrzeć w moje przepełnione łzami oczy i stanowczo powiedzieć " tak , właśnie tego chciałem " .


Wiesz to boli , kiedy mówisz do niej tak samo jak kiedyś mówiłeś do mnie .


Za późno, już nie musisz o mnie walczyć, dziękuję.


Rozum mówi "Przestań kochać" a serce "kochaj dalej".


Możesz mieć sto łatwych, albo jedną skomplikowaną. wybieraj.


Obojętność w Twoim głosie jest nie do zniesienia.



Weź nie ryj mi bani ani serca , za dużo już przez ciebie wycierpiałam skurwielu .


Kocham Cię, ale to już wiesz. I nie, nie martw się o mnie. Świetnie zrozumiałam to, czemu nie jesteśmy razem. Wiem dobrze, że nie miałabym najmniejszych szans by stać się ważniejsza niż Twoje przerosłe ego / nigghtmare


Najpierw jest miło, potem zaczynacie się sobie podobać, następnie zaczynacie się spotykać, aż wreszcie wyznajecie sobie miłość. Przez jakiś czas jesteście szczęśliwi, aż wreszcie: znudziłaś mu się. Nadszedł koniec wszystkiego, włącznie z różowym niebem i wielkim, żółtym słońcem / nigghtmare


kaptur, spojrzenie, wszystko na tip-top i dzień jest nasz!- ale nie mój.- każdy dzień jest Twój, kiedy wpierdol dasz! spójrz sama, co za lama, stylowy wpierdol zapewniony! super co? pałka w dłoń. teraz jesteś dresem, oooh! xd


Ej chyba się nie zrozumieliśmy. Nie kręcą mnie tanie gierki i tekściki.



To boli tak , że chyba znów się najebie , bo nie wiem co kochałam bardziej : świat czy Ciebie


Mam środkowy palec, którym czule cię pierdolę


Dawno temu wybrałem swoją drogę to hip-hop, to całe moje życie na ten temat to wszystko. Oddałbym za to serce, swój czas i talent, jedna miłość dla bitu pod płynący alfabet.


-Dlaczego ja nie mam przezwiska? -masz, masz. -nikt go nie używa. -używamy. kiedy wyjdziesz, dziwko.


-Byłaś grzeczna? -I to jeszcze jak. Mijałam go na ulicy i nawet go nie oplułam.


Jeśli umrę i ta dziwka przyjdzie na mój pogrzeb , obiecuję że zmartwychwstanę i przypierdolę jej zniczem .


Jestem tu znow, przygnebiona, czuje bol,
wiec kto zabierze te jesien, ktora zakrywa to wszystko?


Ten świat, tym razem
chce wybuchnąć


Ponieważ ty nie rozumiesz kochanie



Chciałabym żebyś chociaż raz znalazł się na moim miejscu .
i żebyś to Ty wariował na moim punkcie a nie na odwrót...


I tak cholernie zazdrosna jestem, gdy przebywasz z nią, choć wcale nie jesteś mój.

Odkąd Cię znam,moje oczy wyglądają zupełnie inaczej..

`I uwielbiam te jego " też Cię kocham " , zaraz po tym kiedy wie że powiedział coś za co się ` obrażę ` . Uwielbiam kiedy dostaję od niego tego buziaka, byle bym tylko nie była zła. Chociaż wie że ta złość jest udawana, próbuje mnie przekonać o tym że mnie kocha i nie chce żebym się nie obrażała. Uwielbiam Go za tą nieobojętność co do mnie i moich fochów.`


Pokaż mi to wszystko, słowa nie załatwią wszystkiego.

Ktoś powiedział, że mój cel życia jest próżny. Żyję dla sukienek Gucciego. Żyję dla Cosmopolitanów. Żyję dla tych kilku zer na koncie. Żyję dla przystojnych chłopców i ich Lexusów. Żyję dla nocy, których nie pamiętam, z ludźmi, których nigdy nie zapomnę. Żyję dla samej chęci życia i brania z niego jak najwięcej. Żyję na złość tym wszystkim zawistnym sukom, których marzeniem jest bym zniknęła. Żyję dla manicure , pedicure , make-up'u i stylu. Żyję, dlatego, że kocham to życie, które jest dla mnie najlepszym prefektem. Żyję też dla tego co się jeszcze nie wydarzyło i tego co mnie czeka... I jeżeli to czyni moje życie próżnym... To chcę aby właśnie takim było.

Nie obchodziło jej, co inni o niej myślą. Nauczyła się żyć po swojemu.
W końcu doceniła życie. Odeszła z wiatrem, bo go pokochała. Sama też była szalona . ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz