środa, 25 stycznia 2012

tesknie...

Od początku wiedziałam, że będziesz osobą, której trudno będzie się pozbyc z mojego życia.

Nie tesknie za Tobą. Tęsknie za osobą którą byłeś poznając Cię.

I mimo, ze znamy się tak krótko, wiem że jesteś osobą której nie może zabraknąć w moim życiu.



Nie zawsze żyję dobrze, bo żyję chwilą .

Naucz się doceniać to co masz, nim czas doceni to co miałeś .

Najsilniejsza jest taka miłość, która nie walczy ze swoją słabością.



 Łańcuch pęka jak przecięta wstęga, tylko prawdziwa przyjaźń to potęga.

Oddaję Ci mą duszę, a z nią miłość bez granic.

Że już nie miałeś siły, na szczęście to przeszło bokiem i tak jest rok za rokiem, ktoś odchodzi i już nie wraca.



nie lubię mówić o swoich uczuciach, wszystko duszę w sobie. bo po co się wyżalać skoro i tak ktoś tylko powie 'aha', 'będzie dobrze' to bezsensu.

byłeś ze mną cały dzień, przytulałeś mnie, a zasypiać muszę bez Ciebie.

przyzwyczaiłam się już do niego, do tych sprzeczek, uśmiechów i dziwnych spojrzeń.




 Tęsknie za czasami kiedy pisaliśmy o wszystkim, a teraz nic. Ty myślisz o swojej dziewczynie, ja myślę o tobie.Trudno, mogło być gorzej.

Fajny jesteś. Dziś śpisz u mnie.

W oczach dalej mam szczerość, tylko rzadziej wybaczam.



I gonię za czymś za wszelką cenę, a kiedy to dostanę przestaje to być fenomenem.

najcenniejszy dar jaki możesz komuś ofiarować to czas: ten który mu poświęcisz i ten który pozwolisz mu spędzić bez siebie.

to zabawne jak w ciągu paru chwil można stracić coś co budowało sie latami.




 widzieć Siebie, a nie pajaca zadawalającego innych.''
Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób."
''Szlifuj styl , na szacunek zapracuj''




czy na pewno wybrałam tą prawidłową drogę ?
Czas zapomnieć, że był. Zniszczyć w sobie wspomnienia, które wciąż jeszcze ranią. Wyrzucić z serca wszystkie słowa, wszystkie gesty, najsłodsze pocałunki i najpiękniejsze spojrzenia. Pozbyć się widocznych śladów jego obecności. Czas żyć życiem. Nie Nim.

czasem wystarczyłoby zwykłe 'jestem', nic więcej. ?

Masz taki swój uśmiech... nawet nie wiem dlaczego on mi się podoba. Chyba po prostu jest Twój ?




Wierz w jutro, bo kolejne dni lepszy świat przynieść mogą. I nigdy nie żałuj wczoraj, bo juz poszło swoją drogą. Wierz w dzisiaj, bo żyjesz tu i teraz i to jest twój świat. I miej odwagę marzyć o wszystkim i nie chodzi o to 'dlaczego, ale 'jak'.

na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę.

Ktoś ma mnie w niewoli.
Czasem, chciałbym odlecieć, zapomnieć i nie pamiętać tych szarych wspomnień.

Minął czas, gdy byliśmy nieuchwytni.

Nieważne ile byś czytał o miłości, nieważne jakie piękne filmy byś oglądał, nieważne ile byś o niej usłyszał piosenek. Jeśli nie doświadczysz tego uczucia osobiście, to nigdy nie dowiesz się, czym tak miłość jest naprawdę

Znam sposoby żeby nie być na zakręcie
Przeraża mnie szybkość, z jaką osoba anonimowa staje się bliską, a osoba bliska anonimową.
"Nie bierz życia na poważnie, i tak nie wyjdziesz z tego żywy."


jeszcze wczoraj myślałam, że jesteś niezastąpiony .

to takie dziwne uczucie myśleć o nim
i nie czuć tego ciepła w sercu.

nocą jestem ja i ta cisza, która nie krępuje.
i myśli o Tobie w pustych kubkach po herbacie.
Wracając myślami do wakacji i beztrosko ganiając gołębie w butach
których widok wiecznie mnie uszczęsliwiał <3
włożyła słuchawki do uszu. stanęła na tarasie i wpatrywała się w gwiazdy.
w ręku trzymała kieliszek wina. słuchając jednej piosenki w kółko,
delektując się każdym łykiem wina, stała w ten sposób, aż do świtu.
czekała na wschód słońca. miała nadzieję,
że razem z nowym dniem, pojawią się nowe nadzieje.
I nagle uświadamiasz sobie,
że każdą chwilę chcesz spędzić właśnie z Nim. <3


 Odpalam papierosa i wypuszczam razem z dymem całą nienawiść,
frustrację, ból i krzywdy jakie mi wyrządzono, ale to nie pomaga,
wracają z każdym kolejnym zaciągnięciem.

powiedz, czy tego chciałeś ?
Nie ma nic lepszego, niż orgazm duszy,
osiągnięty po nocnej rozmowie .
zapaliłeś mi przed oczami zapałkę, a następnie zgasiłeś palcami.
chwilę później wsadziłeś rękę pod bluzkę, bez zawahania.
kiedy spytałam co robisz, odpowiedziałeś, że chcesz się dorwać do mojego serca.
spytany dlaczego, uznałeś że chcesz zgasić jego płomyk
równie dosadnie co ten zapałki. podziękowałabym za troskę, ale nie lubię być ironiczna.


Jesteś, a potem Cię nie ma. Narodziny,
potem śmierć, taki życia twardy schemat.
Wiesz co nas dzieli ? Twoje źrenice spoglągające w inną stronę.



Chcę Ciebie dzisiaj, jutro, w przyszłym tygodniu
i przez resztę mojego życia ..

napad stęsknionej czułości. oszaleć można.
Cieszę się Tobą jak Ty jointami.Może dla Ciebie to dziwne, ale w trudnych chwilach lubię być sama.
Lubię założyć słuchawki na uszy,
puścić piosenki dające mi do myślenia, rozmyślać.
Możesz twierdzić, że pogłębiam się w to wszystko jeszcze bardziej,
ale mi to pomaga. W myślach tylko ten cały syf,
który co chwile zagłusza muzyka. Lubię to. Cholernie mocno
lubię odpocząć od świata i zostać sama z moimi problemami.
kochaj mnie jak kochasz rap.


 
Nie mów mi, że niebo jest granicą,
skoro są ślady stóp na księżycu.

historie lubią się powtarzać,
a główni bohaterowie zmieniać.

Czasem chciałabym umieć być suką, wszystko,
co było puścić z dymem, pierdolić cały ten sentyment.
Zawsze dostrzegaj w ludziach to, co najlepsze,
a dopiero potem pozwól im udowodnić, że nie miałeś racji.

i może dobrze, że los nie postawił na nas w tym czego
szukam nie ma nic prócz rozczarowania. / pezet.
szukając przyszłości pomiędzy każdym, kolejnym ruchem jego źrenic,
gdzieś w tle, wśród tysięcy muśnięć, pozostawiać przeszłość słów na jego ustach,
w obu dłoniach trzymając teraźniejszość chwil.

Zazwyczaj wieczorami mam ochotę na herbatę i na życie z Tobą, wiesz ? <3
lubie Twój przepity wzrok i skurwysyński wyraz twarzy.
wielbie tą arogancką minę i chamski głos. kocham mimo tego
iż masz w sobie tak dużo ze skurwiela.

a Ty kup mi plastikowy pierścionek
i krzyknij, że kochasz.
<3
piję wino, palę papierosy i czasami po prostu żyję.
poza tym staram się ogarnąć to coraz
bardziej pojebane człowieczeństwo.
zdarza się, że jaram się zwykłą gwiazdką przy dwukropku . < 3

ja znam jego wady , one nie odstraszają mnie .
Miłość to siła nabywcza szczęścia. ;-*


zauroczył ją w taki głupi, naiwny, banalny sposób.
gdzie większość nie wie dokąd i po co idzie bezwiednie wegetując z tygodnia na tydzień.

serce pulsuje często, by stać się legendą.



by podważać wszystkie gwarancje szczęścia.
świat ludzi niewidomych ociekałby miłością.
 
 -co mnie łączy z tą dziwką? - wspólny facet .

poważnie? myślałeś, że zapomnę?

Nigdy nie przypuszczałabym , że jeden człowiek
uzależnia się od drugiego ,
tak szybko, nie wyobrażalnie mocno.




nie, nie jestem jakąś zabawką,
która ma na czole napisane " używać w czasie nudy ".


Przed każdym zaśnięciem mam przed oczami jego twarz .
Tak słodko się uśmiecha , a jego spojrzenie przedziera się
do moich tęczówek . Kiedy wtulam twarz w poduszkę czuję jakby znów
jego dłonie otulały mój policzek , a im mocniej się wtulam tym uczucie
jest intensywniejsze jakby jego dotyk przenikał w głąb mojej skóry .
I nagle czuję impuls jakby ktoś wbijał w moje serce coś ostrego
- to jego krzyk , wyrywa się bo nie chce czuć , pamiętać , przezywać , wracać .
Zasypiam by nie zabic go w sobie resztkami wspomnień

Na przyszłość, jak nie będziesz miał co robić w nocy, to proszę Cię nie wpierdalaj mi się w sny, tylko zajmij się czymś pożytecznym. Nie wiem, śmieci wynieś.
 
 
 A ja najbardziej cenię tą świadomość,
że jesteś kimś, kto zasługuje na moje zaufanie.


Bo w życiu przychodzi taki moment,
że ktoś staje się dla Ciebie wszystkim. <3

Problem tkwi we mnie, w idiotce, która nie wie czego chce.

Wredna ? A może po prostu nie taka łatwa jak inne.

Za bardzo mój jesteś. <3Podobno robię to, czego nie wolno i nie wypada.
Szczerość jest najlepsza na bezsenność. Dlatego ludzie piszą blogi nocami.
Kiedy nastaje cisza, nagle głośne staje się to, co w nas.
 
 Jeden sms od niego i uśmiecham się nawet do ściany . <3
Jutro także będziesz dla mnie najważniejszy.
Uwielbiała się z nim przekomarzać, udawać obrażoną,
bo wtedy podchodził do niej, obejmował i całował jak nikt inny.

Przytulona do Ciebie, poczułam idealny zapach szczęścia. ;-*
Dopóki jesteś , wszystko ma przyszłość .Gdy spojrzenia się spotkały, mocniej zabiło serce .
Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. poruszyłeś we mnie coś,
o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. jesteś i zawsze
będziesz częścią mojego życia. zawsze.

 
 
 
 Najpierw dorośnij, a wtedy naucz się szanować uczucia innych ludzi .

Sobą spełniłeś moje największe marzenie. <3widzisz go i kurwa wiesz, że mógłby zastąpić Ci powietrze,
ale za chwile wraca rzeczywistość i wiesz że to nie realne !

Stań się przez chwile mną,
a obiecuję, że się pogubisz.

Trudno czekać na coś co wiesz, że nigdy nie nastąpi,
ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz. że to wszystko czego pragniesz.

Zaczęło się niewinnie, od przyjaźni .

bo czasami chciałabym żebyś tylko był.
nie mówił nic i przytulił. to by wystarczyło .

Chciałabym do Ciebie zadzwonić, powiedzieć tak po prostu, że tęsknię.
W głowie burdel, w sercu zamęt, w ręku wino.na zawsze weź to serce i zatrzymaj przy sobie. <3
oddałabym wszystko, dosłownie WSZYSTKO,
za to, żebyśmy się nie poznali.

w mgnieniu oka, zmienia się wszystko.
 
 
 Już raczej nie będziemy mogli zacząć od nowa lecz pamiętaj, że jesteśmy ustawieni na browar.
Czuję, że jestem Ci zbędna, a cholernie chcę być najważniejsza.
Niby jesteś. Niby się cieszę. Tylko czemu właściwie Cię nie ma i czemu jestem smutna?
gorący romans , różnica przekonań - historia o nas.
za często chcemy tego , czego nie możemy mieć .
Pozostał nam już tylko niesmak , po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach . Gdyby amfetamina miała właściwości umożliwiające wymazanie z pamięci skurwielów - jechałabym na niej codziennie .
Zawiedziesz mnie raz , to wiedz , że już nigdy Ci ni zaufam i nie oczekuj ode mnie żebym była miła .
Czemu tracę facetów ? Bo jestem chamska , wyluzowana , za mało słodka i za twarda . A chłopcy nie lubią kiedy dziewczyna ma jaja większe od nich .
 
 
 i tak cholernie jestem dumna, gdy wiem ,
że możesz mieć każdą , a przytulasz właśnie mnie.


rysujesz mi uśmiech każdym spojrzeniem.
Chcę byś wiedział, że w moim życiu grasz główną rolę.
Jak czekolada, rozpływasz się w moich ustach < 3moje imię podoba mi się tylko wtedy kiedy on je wypowiada < 3
Zupełnie inaczej się funkcjonuje ze świadomością, że ktoś Cię kocha.
Zupełnie inaczej się żyje, gdy ma się dla kogo.
uwielbiam patrzeć Ci w oczy i znajdować w nich przyszłość.
 
 
 
 I powiedzmy sobie szczerze .
Mogę nazwać Go dupkiem, ale i tak będę Go kochać .


wypijmy za życie , które potrafi sie pieprzyć jak najlepsza dziwka .
i nie będzie już żadnej miłości, zauroczeń.
będzie tylko czysta wódka i niezliczone ilości fajek.
gdy widzę Twój uśmiech, to nie potrafię opanować swojego.
gdy napotykam Twój wzrok, nie potrafię kontrolować mojego.
to dziwna układanka, ale wszystko, co między nami, jest, co najmniej dziwne.
krytyka jest jak sperma - nie każdemu smakuje
i nie każdy potrafi ją połknąć z uśmiechem na twarzy.
 
 Powiedziałam sobie, że nie będę za Tobą tęsknić,
ale wciąż pamiętam, co czułam będąc przy Tobie.

dzięki Tobie żyję , uśmiecham się stale. <3
On ? Sens wstawania rano,
sens uśmiechu, sens - po prostu. ;-*
Z balonikiem w ręce i z lizakiem w ustach powiedziała , że jest dorosła.
Chciałabym jednak coś dla Ciebie znaczyć.
Jakieś takie małe uczucie, które gdzieś tam się w Tobie zachowało.
 
 
 
Jeśli on Cię nie doceni, zrobi to ktoś inny . ♥

Kiedyś Ci opowiem jak puste są wieczory bez Ciebie.. Gdy za towarzystwo robi mi herbata,muzyka, koc i Twoje zdjęcie.. Tobie pierwszemu udało się przebić przez mur, za którym chroniłam się przed ludźmi

jesteś tak kozacki, że wpierda*lam się w watek miłosny.

czasem bywa tak ,
że jedni ludzie odchodzą,
by ustąpić miejsca tym ,
którzy mają wejść do naszego życia.
`Podaj mi rękę, bo upadam, `wesprzyj mnie duchem, bo jestem słaba, `przytul mnie mocno jak będę płakać, `bądź zawsze przy mnie, choć jestem taka.*


wiesz, dziękuję Ci za to, że jesteś gdy inni już dawno się poddali. dziękuję Ci za to, że dajesz gdy inni by tylko brali.

możesz wziąć co tylko chcesz, moje serce, moje życie tylko nie proś o gwarancję gdy zobaczysz, że są już nie do użytku.
pomiędzy palcami wyślizgnęły nam się czasy, kiedy obietnica była coś jeszcze warta.

łzy kobiety, powinny być dla Ciebie największą porażką, brzemieniem, które będziesz dźwigał już zawsze. ja nigdy nie zapomnę żadnych naszych sprzeczek i zbyt bolesnych chwil, są ze mną jak znamię, możesz zabrać ból i przywrócić moje zagubione słońce, to wszystko co było a nie ma. bądźmy, proszę.

 
 rzucam ci się na szyję i oddycham coraz mocniej, doskonale wiem, że jestem tu bezpieczna. twoje obojczyki są tak twarde, a zarazem czuję ich kruchość w swoich dłoniach. bicie mojego serca odbija się o twoją przeponę i tak w kółko wymieniamy się rytmem, czyż to nie wspaniałe ? oddzielne ciała, tworzące jedność.

a nagle z nieba spadły krople, ostre jak kant papieru jakby wnikały do mojego wnętrza wyszarpując dotychczasową miłość.

któregoś dnia to wszystko przeminie. tak po prostu zapomnisz o wszystkich przykrościach, które cię spotkały, o złamanym sercu, o wszystkim co się stało, śnieg znowu obsypie wszystkie pagórki cichego miasta i odetchniesz z nie spotkaną dotychczas ulgą w płucach.

źle się z tym czuję, nie już nie mogę się uśmiechać, cierpi świat, chmury płaczą z oczu płyną łzy do ust alkohol rzucę to i nałogi, ale teraz idę zapalić. do widzenia.


Możesz znaleźć go, w każdym biciu mojego serca.
A dziś Cię kocham o całe wczoraj mocniej . <3

Czasami chcę zniknąć .

jesteś najlepszym kardiochirurgiem w moim życiu .Coś mi się wydaję , że mojemu amorowi ktoś podpierdala strzały .

Czasem trzeba usiąść i pogadać z sercem.
Ot tak jak staremu kumplowi wytłumaczyć,
że nie masz ochoty na piwo czy miłość.

Zatrzymać najlepsze chwile zycia, zaciągnąć się nimi
do nieprzytomności i puścić film od nowa .

a gdy pyta mnie, dlaczego tak w ogóle wybrałam Jego,
odpowiadam ' lubię to, co niedostępne ' .


Jego oczy - najsilniejszy magnez na świecie . <3Zapatrzona w Ciebie . - Zupełnie bez powodu ._

wiesz ? dzisiaj bardzo Cię potrzebuję.
tak samo jak wczoraj, przedwczoraj i tydzień temu.


Kochali się, ale nie byli w stanie popatrzeć sobie po tym wszystkim w oczy .
Nie wiem, jak mogłabym nazwać to co było wtedy między Nami.
Dla mnie samej wyglądało to korzystnie, uśmiechałam się.

 
I nigdy nie będę zupełnie taka sama jak przedtem.
Część Ciebie nadal pozostała, chociaż już mniej wyraźna.
Jesteś gdzieś, gdzie byłam,
i nie chcę wrócić..
Czy to nie o to w tym wszystkim chodzi?
Żyć życiem, szalonym, głośnym..

Nie chciałabym być nikim innym
Sprawiłeś, że czuję się niepewnie
Powiedziałeś, że nie byłam wystarczająco dobra
Lecz kim ty jesteś by mnie oceniać?

Nie jestem uzależniona od komputera!Tylko od Osoby, z którą piszę ! < 3
Jestem tak ustalona że znalazłam się wyżej
Raz cię dotknęłam,a niebo nie schodzi niżej


Wszystko może przecież wiecznie trwać ;* <33


pomórz mi znaleść tą droge.. tą prowadzącą do twojego serca.

Co jest gorsze : Dostać sms 'koniec z nami' czy po chwili dostać drugiego 'to nie do ciebie' ? ; ((

Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu.
A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg,
to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować.

Łatwo znaleźć składniki miłości, ale wszystko zależy od tego, jak się je miesza.

Dasz mi swoje zdjęcie? Bo muszę pokazać świętemu Mikołajowi co chcę dostać na gwiazdkę.

 


I widzisz jego, wysokiego, w szerokiej siwej bluzie z kapturem na głowie,
w szerokich spodniach i zajebiście aroganckim spojrzeniu,
które paraliżuje każdą część Twojego ciała i wiesz,
że chciałabyś go mieć dla siebie, już tak na zawsze.

Jego ramiona - najpewniejsze pasy bezpieczeństwa. <3

Tylko On potrafi tak słodko przytulać < 3jedyne czego chcę, to Cię mocno przytulić ,
i powiedzieć jak bardzo Cię kocham ! ; *
I nieważne, gdzie poślę swoje spojrzenie - ono i tak do Ciebie dotrze. <3
 

11:11, 21:21 , 22:22 - los na siłę chce mnie dobić ukazując ,
że rzekomo ktoś o mnie myśli ,
a chwilę potem rozum dodaje , że to napewno nie Ty.

Są takie błędy , których nie da się naprawić.Uśmiechaj się do samej siebie, idąc przez ulicę.
Niech przechodni zastanawiają się,
czy właśnie urwałaś się z zakładu zamkniętego,
czy jesteś zwyczajnie szczęśliwa.

Przywiązać się do kogoś, to tak jak przywiązać swoje serce do serca drugiej osoby,
za pomocą sznurówki swoich ulubionych trampek .
.
Szczęście się łapie, bo ono samo nie przyjdzie.


Kiedy byłam przekonana, że gorzej już być nie może,
życie udowadniało mi jak bardzo się mylę ..

Sprawił, że Go kocham. Bezczelny.
<3
Gdy nasze usta się spotkały czułam jak mocno bije serce,
a ciało dygocze z przerażenia.

Mam kruche serce, wynika to z niedoboru witaminy " ON " .

Ulatniasz się jak dym z kolejnym buchem.
Fuck you, fuck people , fuck system , fuck world , fuck universe !


 
 ' starość przychodzi dopiero wtedy ,
gdy zaczynamy mieć więcej wspomnień niż marzeń .


bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko.
bywają takie rozmowy, które są wstanie wywrócić do góry nogami
cały nasz świat. nie możemy ich przewidzieć.
nie możemy się na nie przygotować. czyhają gdzieś na nas,
zapisane w łańcuchu pozornych przypadków,
nieuchronne jak świt po ciemności .


Uczucia nie są zmienne, lecz dwuznaczne, czarne lub białe w zależności od wydarzeń,
rozpięte między przeciwieństwami, falujące, plastyczne,
prowadzące zarówno do najgorszego, jak i do najlepszego.


W sumie, to chcę podziękować Ci za wszystko. Fajnie było.

Dusimy się własnym oddechem ze świadomością,
że trzymamy się za ręce ostatni raz.

Wiele bym dała za każdą minute z Tobą spędzoną,
za każde słowo do siebie wymówione i za każdy uśmiech wymieniony.
Tak bardzo chciałabym się do Ciebie móc zbliżyć.


Proszę, bądź na każdy poniedziałek, wtorek,
środę, czwartek, piątek, sobotę i niedziele mojego życia.
Na każdy styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj,
czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad i grudzień.
Na każdy dzień, na każdą chwilę. Bądź przy mnie. Potrzebuję tego.

Myślisz, że on cię kocha, ale ja dam ci radę - usiądź sobie kiedyś i pomyśl,
co by było, gdybyś nagle z miseczki D przeszła w A.
Pomyśl, czy aby na pewno nadal chciał z tobą spędzać tyle nocy.

 
 Ciężko było. Chwilami miałam już dość.
Widząc żyletkę, silnie powstrzymywałam się, by jej nie chwycić,
bo wtedy byłby mój definitywny koniec. Ale widzisz, nie poddałam się.
Wbrew tobie, twoim celom; żyję. I dopiero teraz zauważyłam,
jak wielkim błędem byłoby dać ci wygrać.


SZACUNEK ?! dam ci go tyle ile dostałam od ciebie .

Zamknij oczy. Ale nie umieraj, masz prawo do płaczu.
A potem wstań i walcz o następny dzień.

Uwielbiam dni spędzane z Tobą,
zwykłe dni, z kimś niezwykłym.
Dziś normalność jest na wymarciu.



 

 

Teraz jak ktoś mi mówi "nie martw sie,
poukłada sie z wami jeszcze"
to mam ochote zacząć bić sie kijem po dupie
i krzyczeć "dobrze ci tak dałnie".


'bo nie możesz podejść do mnie tak bez niczego
i powiedzieć: 'mała, wszystko będzie dobrze' '.

nigdy nie chciałam Cię skrzywdzić. chcę byś o tym wiedział.
zawsze pragnęłam tylko Twojego szczęścia,
ale po prostu nie potrafiłam Ci go dać, niestety.

 ostatnio postanowiłam o tobie zapomnieć,
ale po 5 minutach zrezygnowałam .
po prostu nie potrafię przestać o tobie myśleć .


Nie pamiętam nic tak gorzkiego,
co dałoby się porównać z tym,
że zakochałam się w człowieku,
który nigdy mnie nie kochał.


 




 
 

 
 


1 komentarz:

  1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail. com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń