czwartek, 19 stycznia 2012

ON..

All I know is you're not here to say What you always used to sayBut it's written in the sky tonight... / Wiem tylko, że nie ma Cię dziś obokByś mógł mówić to co zwykle mówiłeś Lecz dziś wieczorem słowa wypisano w niebie
So I won't give up
No, I won't break down !
Nie ma znaczenia co mówią ludzie Uwierz w siebie a wzniesiesz się wysoko!

I jak tu Cię nie kochać ;x

Bo Ty sprawiłeś że w życiu naprawdę mogę czuć się szczęśliwa ;*
Moje szczęście Twoje imie ma ! <3

bo Ty jesteś moim światem
mogę istnieć tylko z Tobą .
bo on jest łobuzem, którego pokochałam


mózg to zaj***sta sprawa, powinien go mieć każdy facet.

i don't like you, wypie***laj

jak ku**a nie chcesz to nie musisz być najważniejszą osobą w moim życiu, przecież nie będę prosić.

ty masz prawo mieć swoje zdanie, ja mam prawo mieć je w dupie.
to, że nie wypominam, nie znaczy, że nie pamiętam.

NO NAPISZ DO MNIE, bo ja nie chcę się narzucać.
kobiety nie trzeba pilnować, trzeba tak zrobić żeby nie chciała odejść.

z ciekawością słucham kłamstw gdy znam prawdę.

- wypijmy za błędy.
- to się ostro nawalimy.

Zacznijmy od początku budować,
to co się tak łatwo zepsuło.




Czemu skrywam wciąż przed Tobą to co pragnę Ci wykrzyczeć ?

Doceń to co masz za nim czas sprawi, ze docenisz to co miałeś.

i należysz do mnie, choć to nie kwestia posiadania !


 ` pozornie wydaje się,
że jest wszystko w porządku.

...tętno zbyt szybkie wysycham, płonę !

Bo w życiu chodzi o to, a żeby nadać mu sens.

Panie z moich snów , dlaczego pan przychodzi zawsze w nocy? Zapraszam w dzień, na kawę, na pocałunek realny tak jak moja miłość do pana...

Masz taki ogromny talent, talent łamania mi serca .

` A ja marzę jedynie o tym, żebys znowu wziął mnie na barana i wściekał się, że moimi machającymi nogami pobrudzę Ci kurtkę

.

` A w czym ta choler.a idiotka jest ode mnie lepsza ? .

z sarkazmem przez życie.

w sobotnie poranki mam dużo czasu, żeby zatęsknić

- mam grać niedostępną? czy ogólnodostępną?
- nie, no nie bądź jak ocet w prl-u!

Czasami łapię taki stan, stan rozkminy, podczas którego uświadamiam sobie tyle ważnych rzeczy. Widzę, co robię źle, zauważam, co tracę, myślę o tych, którym na mnie zależało, a ja ich olałam, przypominam sobie o ludziach, którym zaimponowałam, będąc sobą, jednak nie zważałam na to, bo chciałam być super w oczach innych. Moje życie to taka drabina

Czasem zastanawiam się , czy faceci w tych czasach chcą jeszcze kochać , czy raczej pić bez zobowiązań ?


Tęsknię . .
Za Twym spojrzeniem, za Twym uśmiechem, za Twym głosem, za Twym dotykiem.
Tęsknię . .
Za Twą dobrocią, za Twą troską, za Twoją przyjaźnią i Twoją miłością
Me serce przepełnia - tęsknota, za Tobą . .
Za moją miłością ! .

– Bardzo porządna dziewczyna.
– Trudno, co robić.

tyle jesteś wart ile możesz od siebie dać...

Odwróciłam się tylko na chwilę i całe moje życie przeminęło niezauważalnie.
z myślą o nim zaczynała każdy dzień i brała każdy oddech.

być kimś. nie dać się pochłonąć wirowi zapomnienia.

Miłość, marzenia, uczucia i myśli,jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt.By żyć, by być i istnieć dla szczęścia,Teraz Ty i my czyli ludzie po przejściach...

gdzieś pośród sześciu miliardów głów, dwie pary rąk, dwie pary nóg. ;*

Już tak to jest , że dla drugie człowieka można zrobic kompletnie wszystko , wszystko ...


lubię go, jestem z nim, choć jest trudny

Nie ważne ile dążysz do celu , ważne jest to że w swojej główce masz zainstalowane ' tak , ka uda mi się to '

podejdź bliżej tu i teraz chwyć mnie za rękę , niech będzie pięknie ogarnijmy ten bałagan , poczuj się bezpiecznie i pewnie - kochaj błagam

JESTEM - jedni mnie za to kochają, drudzy nienawidzą.


Nic nie ma.Dostałam smsa , nie zdobył się nawet na to by powiedzieć "odejdź" w cztery oczy. Wstrzymało mi oddech, coś w środku pękło, czuję, jak krew wylewa mi się z żył, jak wypływa oczami razem ze łzami. Wchodzę pod kołdrę, gaszę światło , wyłączam telefon, po prostu znikam. Chcę krzyczeć, ale nie mogę wypowiedzieć słowa, chcę płakać, ale nie mogę złapać tchu. Nie chcę wiedzieć, co będzie dalej,nie chcę zapomnieć, nie chcę iść na przód, nie zapomnę o przeszłości. nie chcę nic czuć, myśleć, widzieć.


jeśli ciągle jesteś zazdrosna, to kochasz.

- kochanie, jestem w ciąży. - gdzie jesteś?

gdy siedzę na lekcji matmy i wiem, że robimy zadania po kolei liczę, które będzie moje a potem pytam jakiegoś kujona o wynik.

- ka. - też kobieta.. tylko krocze ma robocze.


biorę podręcznik do ręki, ale on zaczyna do mnie wołać 'zoooostaw mnieeee! zooooooostaaaaawww mnieeeeee...!!!". to co ja robię? no zostawiam. jemu się nie odmawia.


stary, naucz się kochać i wróć.


nie przez przypadek, twoje ulubione zdjęcie, jest moim profilowym na fejsie, a paznokcie zawsze mam niebieskie, tak jak lubisz najbardziej.

mam bujną wyobraźnie, codziennie w moich myślach ginie trochę osób.


ogarnij się - nie da się zatrzeć śladów po największej miłości życia i wymazać naych wspomnień w 10 minut.


miłość jest ja za małe dżinsy. wiesz, że się nie zmieścisz a i tak pakujesz tam do..


czekanie sprawia, że gorzknieje cała słodycz w nas.


przytulanie to taka witamina, której czasami potrzebuje każdy człowiek. jej niedobór powoduje osamotnienie

Dziewczyno i kogo ty próbujesz oszukać? Coo? - No jak to kogo? Moje serce !

miło było Cię poznać. darujmy sobie.


Wstawanie rano do szkoły jak dla mnie jest sportem ekstremalnym.


zasypiam się i budzę, przy muzyce się nie nudzę, przyjaźni nie zmieniam, na pieniądze nie zamieniam.


Wyszedł i zamknął drzwi. Tak łatwo było nazwać tą noc jednorazową. Popatrzył na zegarek. Dochodziła 5 rano. Zatrzymał się. Przez jego ciało przeszedł dreszcz. Gdzieś w głębi poczuł dziwne uczucie pustki. Żal? Jakaś cicha pretensja? Wyszukał w kieszeni papierosy. Zapalił jednego. Wraz z dymem uciekł niepokój jaki w nim zagościł. Nie oglądnął się już za siebie. Jednorazowe 'kocham' straciło teraz swe znaczenie.


Długą krętą drogą szedłem do nikogo, aż spotkałem Cię.

zwariować właśnie z Tobą .


Boimy się kochać. Boimy sie momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.

Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś, kto wciąż będzie Cię rozczarowywał.

Może tak musi być, ale to cholernie boli.

uśmiechała się, bawiła się wszystkimi. a tak naprawdę nie umiała o nim zapomnieć.



uśmiechaj się. najgorsze masz ciągle przed sobą.

otwórz swoje oczy i spójrz na zewnątrz, znajdź przyczyny.

proszę, chodź poukładaj mi w głowie

I to uczucie, gdy ciągle masz nadzieję, że zrozumie co stracił..

Załóż słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna tracisz, to na czym Ci najbadziej zależy.


Nie mów, że to nie ma sensu. Wszystko go ma, co tylko potrafi sprawić, że szybciej bije ci serce.

Kiedy doszłam do wniosku, że jestem szczęśliwa, wszystko zaczęło się pi...olić.

Wiem, że muzyka jest dobra na wszystko. Ale dźwięki lecące z płyty, telefonu czy radia nie przytulą Cię ani nie powiedzą, że Cię kochają .
On nie kierował się rozumem, czy sercem. Kierował się tym co powiedzieli mu 'kumple' .

To ból sprawia że dorastamy .

Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić?

Jak musisz to kłam tylko rób to doskonale, amatorszczyzna mnie obraża.
kurde, jak Ty mnie kręcisz.
nie odzywasz się? to się nie odzywaj. ale jeśli
będziesz czegoś potrzebował, również trzymaj się tego samego.


nie zdajesz sobie sprawy, ile razy Twoje imię przechodzi mi przez myśli



w Tobie moje paranoje.

Tobie też wmawiali, że będzie dobrze?

jestem swoim największym wrogiem.

chcę tego co każdy tylko sto razy mocniej
jesteś siłą, która sprawia że wciąż idę.

a gdy pyta mnie, dlaczego tak w ogóle wybrałam
Jego, odpowiadam 'lubię to, co niedostępne'


zatrzymać najlepsze chwile zycia, zaciągnąć się
nimi do nieprzytomności i puścić film od nowa

 

  najmocniej i najgłębiej rani nas obojętność. to, że
nie ma osoby dla której bylibyśmy najważniejsi.

myślę o Tobie często, tak często że tracę oddech.
może cofnę złe momenty, i zostawię tylko dobre


 
pocałowałeś mnie w czoło, przytuliłeś do siebie, a ja poczułam się bezpiecznie.

nadal chcę go znać, przytulić, pocałować, wywołać kolejną błahą awanturę...
Cieszę się, że już za kilka snów będziesz znów bliżej.

Chciałabym tak, po prostu tak do Ciebie przytulić się...
moje najlepsze miejsce na ziemi jest gdzieś między Twoim prawym,a lewym ramieniem.

chce patrzeć na ciebie godzinami , ale to wciąż mało .

Często najlepszym wyjściem z sytuacji, jest po prostu pogodzenie się z rzeczywistością. Walka nie ma najmniejszego sensu, gdy ktoś zamiast serca, posiada kamień.

Jeżeli zobaczysz Słońce , nie martw się o to , czy świeci w Twoją stronę i tak jesteś jednym z jego promieni .

Bo wolę Cię kochać, niż lubić...
zaciągała się papierosem , a każdy wydech oddawał milion emocji i złości tamtych miesięcy .

A ona leżała zalana łzami i w świetle księżyca składała pocięte ręce .
pocałowałeś mnie w czoło, przytuliłeś do siebie, a ja poczułam się bezpiecznie.

miłość to nie cyfry przy roczniku i wzroście to
odwzajemnione uczucia dwóch osób

wystarczy że jesteś. twoja obecność sprawia,
że jestem cholernie szczęśliwa

A czasami lubie poprostu cisze . Taki odpoczynek od całego swiata .

Czasami jest trudno bez Ciebie... wiesz?

Jedyną rzeczą, która nas dzieli jest rzeczywistość.

Przytul , potem możesz odejść.

Muzyka - to ona najlepiej odzwierciedla dusze człowieka .

Tak może i inni mają rację, że jestem obojętna na świat . Ja poprostu nie przejmuję się tak wszystkim bo wiem, że to potrafi tak poprostu wykończyć . Zabić człowieka .

Wiesz, My nawet oddychamy w jednym tempie.

Czasami ta pustka wykańcza .

kocham jak uśmiechasz się tylko i wyłącznie do mnie
z dnia na dzień mam wspomnień coraz więcej,
od narodzin aż do chwili obecnej.


niczego nie masz w oczach. a w niczym trudno się zakochać.

Myśli że jak się do mnie uśmiechnie i złapie mnie za rękę to wszystko będzie dobrze. to dobrze myśli. ; (

Bądź sobą . - nie mam czasu.

Z pewnością mnie zmieniłeś. Pytanie brzmi, jak bardzo na gorsze.

Nawet nie chce mi się płakać. Rozczarowana też nie jestem. Przecież wiedziałam, że tak będzie.

Nie potrafię powiedzieć Ci 'będzie dobrze' - bo doskonale wiem , że to najgłupsze słowa na świecie. jedyne co mogę to być blisko Ciebie i dać Ci tę pewność , że zawsze możesz na mnie liczyć.

Nie boli mnie to, że po raz kolejny dla swojej wygody okłamujesz mnie i odchodzisz. Po prostu w:cenzura:m się, że po raz kolejny przyjęłam Cię z otwartymi ramionami, że byłam aż tak naiwna, a Ty nawet nie zauważyłeś, jak bardzo mi zależy.

Staram się naprawić to, co tak naprawdę nie jest zepsute. Tracę, bo przedwcześnie uznaję coś za stracone. Piję zimne kakao, bo boję się, że poparzę usta. Nie przyznaję się do miłości, bo w nią nie wierzę. Nawet, kiedy jestem zakochana.

Żyj tak żeby więcej było 'dzięki tobie', niż 'przez ciebie'.

To jest najgorsze - codzienne czekanie na jakąś wiadomość od ciebie, a kiedy właśnie dostajesz sms-a, okazuje się, że to wiadomość od koleżanka z pytaniem " jak się czujesz, napisał? ". To wszystko che p:cenzura:y.

Wzięła swoja ulubiona książkę, usiadła na łóżku i przez chwile, miała w de wszystkich tak jak oni ją zawsze.


Paradoks mojego życia. Nic nie robię i wciąż na nic nie mam czasu.

Płaczę za Tobą nocami bo nie ma miłości między nami.

A jeśli Ci powiem że masz najpiękniejsze oczy na świecie... Wyjdziesz ze mną na spacer?

I brakuje mi tej małej dziewczynki, która nie martwiła się niczym...

Szukaj mnie cierpliwie dzień po dniu...

A ?cześć? na ulicy będzie szczytem Twoich marzeń związanych ze mną.


jedna sekunda zmieniła milion następnych
mam ochotę na wódkę, muzykę, światła, ciepłą
noc, skąpe ubrania, szpilki i papierosa.


nie potrafię rozmawiać z tobą twarzą w twarz, więc mów do ręki

w zasadzie chciałabym abyś mnie potrzebował.
możesz nie widzieć nic, gdy spoglądasz mi w
oczy ten syf pozbawił mnie jakichkolwiek emocji


wątpię w siebie wątpię w ciebie wątpię w nas wątpię w świat

Czy dla dwóch różnych planet,
co kręcą się
wciąż,
jest przewidziane spotkanie,
czy sięgną swych rąk,

chcę wierzyć w to.

Łączy nas wiele spraw,
jeszcze
więcej dzieli,
być blisko siebie i wciąż,
nie tak jak byśmy chcieli,

dziś kręcimy się jak w karuzeli.

A miało być jak dawniej,
i znowu zły los,

zakręcił nami bezwładnie,
już dosyć, już stop,
niech wszechświat zatrzyma się,
na parę maleńkich chwil,

poznamy się jeszcze raz,
bogatsi o to co dziś już wiemy.

Łączy nas wiele spraw,
jeszcze
więcej dzieli,
być blisko siebie i wciąż,
nie tak jak byśmy chcieli,

dziś kręcimy się jak w karuzeli.
Łączy nas wiele spraw,
jeszcze więcej dzieli,
być blisko siebie
i wciąż,
nie tak jak byśmy chcieli,
dziś kręcimy się jak w karuzeli.

 
Niczego nie da się naprawić, wyjaśnić, wymienić.


SMS-y które wysyłam pod wpływem są tak ze, że potem głupio mi się spotykać z ludźmi, którzy je dostali.


Każdego dnia dla mnie szczęściem jest jego uśmiech.



szczerze ? dla mnie mężczyzna który ma włosy dłuższe niż dziesięć centymetrów to nie mężczyzna.
bądź choć raz poważny a nie z uczuć urządzasz kpine
całe życie szukałam tego wysokiego, niebiesko-
okiego bruneta, i co? Mam Ciebie skarbie


brakuje mi Twojego oddechu na karku i dłoni na biodrach.

i móc wziąć cię za rękę, a potem iść z tobą na drugi koniec tęczy

jakieś uczucie zawsze pozostaje, gdy zajrzymy w głąb serca


 

słodkim szeptem odprowadzasz ją do snu.
czasem nieświadomie, możemy komuś złamać
serce, cisnąć je o ścianę i podeptać.


zacznijmy od początku budować to co się tak łatwo zepsuło.

są uczucia, których nie sposób zabić, mimo że na to zasługują..

po prostu nigdy nie pytałeś, ja nigdy nie mówilam.


 

chcę tego co każdy tylko sto razy mocniej.
ej wariat pamiętasz, kiedyś uczyłeś mnie kochać,
co jest? dziś sam nie potrafisz?


życie to gra. w my w niej jesteśmy tylko piemi pionkami.

znamy się krótko. ale ja tęsknie za Tobą jak za największą miłością.

a teraz ? cieszę się jak głupia myśląc o tym, że jesteś

Niektórych problemów nie da się przeskoczyć, trzeba po nich przejść bosymi stopami i nie zważać na to, że boli.

ja nie oczekuję od Ciebie codziennych spotkań, dzwonienia do siebie co godzinę, pisania non stop smsów, romantycznych kolacji, braku kontaktu z kumplami, nie picia alkoholu, nie palenia papierosów - ja oczekuję od Ciebie tego byś był, tyle.


kawa musi być mocna, lato gorące, prysznic zimny, 'kocham cię' szczere, a Ty, obok mnie.

Przyjaciel to niekoniecznie osoba, z którą widzisz się codziennie, ale taka która może mieszkać od Ciebie dziesiątki kilometrów, a zawsze Cię wysłucha, przyjedzie gdy trzeba pomóc i cieszy się każdym spotkaniem.

Czasem najgorzej jest postawić kropkę. Nadużywamy wtedy przecinków chcąc przedłużyć to, co w rzeczywistości już dawno powinno mieć swój koniec.

czasami trudno jest zaakceptować to, co przynosi życie.

rzeczywistość zawsze okazuje się pułapką.

kocham cie. - Co k:cenzura:a robisz !?

Jednego dnia zmieniłam pogląd na świat, zmieniłam siebie i swoje życie. Dzięki Tobie, czy przez Ciebie ?

nie jest fajnie, nie jest dobrze, jest ch:cenzura:o.

W miarę czekania - przestaje powoli zależeć.

ze wszystkim sobie poradzę, ale sama się nie przytule

Każdy z nas jest mordercą. Każdy z nas albo zabił jakieś uczucie w innych, albo zabił coś w samym sobie.

Chciałabym usiąść kiedyś na trawie, spojrzeć w niebo i
powiedzieć, że jestem cholernie szczęśliwa.

Nie wiem co się wydarzy jutro, ale chciałabym móc
spojrzeć w Twoje oczy.

Paraliżujesz mnie wzrokiem.

bo najważniejsze to zaakceptować Jego wady. Poukładać
je na półce niczym książki, tuż obok Jego zalet. Porównaj
ich wartość. I zdecydować czy bierzemy wszystko w pakiecie
czy darujemy sobie.

Życie jak rollercoaster.
Nie jest proste, ale kocham ten rozpęd.

Kimkolwiek jesteś, kocham Cię.

Nie wiem co się dzieje. Może po prostu Cię kocham?

Chciałbym się jeszcze powłóczyć z Tobą.
Póki żyjemy i mam Cię obok.
Oranżada

Potrzebuję Ciebie i mam nadzieję, że Ty mnie też.

Dziś tysiące powodów żeby się uśmiechać, a wszystko dzięki
Tobie.

Nigdy nie kłam, nie uciekaj, nie oszukuj, nie pij.
Jeśli musisz skłamać, to w objęciach osoby, którą kochasz.
Jeśli musisz uciekać to tylko od złych ludzi.
Jeśli musisz oszukiwać, oszukuj tylko śmierć.
A jeśli musisz pić, to tylko w chwilach, które zapierają dech.

bo każda kolejna rozmowa z Tobą, to kolejny powód,
żeby się w Tobie zakochać.

Dziękuję za to, że jesteś i za to, jaka ja jestem przy Tobie.

Dla świata jesteś nikim, dla kogoś możesz być
całym światem.

w moich snach ciągle widuję te oczy - ich cudowny blask

siema, kocham Cię.

zatrzymaj mnie, nie daj mi odejść.

Kocham ten Twój uśmiech skierowany tylko do mnie.

Napiszę palcem na błękitnym niebie:
codziennie chcę calutkiego Ciebie.

Serce z cukrowej waty, uwielbiane przez każdego.

Nikomu nie powiem, że Twój głos jest moim ulubionym
dźwiękiem.

Potem postanowili, że będą już zawsze razem. Jednogłośnie,
M. kocha D. A D. kocha M.

Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną,
bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie.

Cały mój świat potrzebuje psychologa.
niezwykłość twoich ramion polega na tym, że tylko ja tak idealnie do nich pasuje.
Pewnego dnia Twój książę z bajki nadjedzie Mój po prostu obrał zły kierunek,
zabłądził i jest zbyt dumny i uparty by zapytać o drogę

` Naucz mnie odkochiwać się w 5 minut, sztuki, którą tak dobrze opanowałeś.
że w sukience z różowego tiulu skopie ci dupę czarnym glanem i powiem:
"tu będzie stał mój jy zamek" ! :D
gdy siedzę na lekcji matmy i wiem, że robimy zadania po kolei liczę,
które będzie moje a potem pytam jakiegoś kujona o wynik.

to że uwielbiam się śmiać i wygłupiać nie znaczy że robię z siebie idiotkę .
drażni Cię to ? to już nie moja sprawa kochanie , nie obchodzi mnie że sztywniaków drażnię . ;D

Sztuką nie jest zapomnieć i odejść . Sztuką jest przebaczyć i żyć obok tego , który potrafił Cię zranić .


Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu , zaborczości , jest skierowaniem się ku drugiej osobie ,
jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia , czasem wbrew własnemu .

 

 Nie ważne ile dążysz do celu , ważne jest to ,
że w swojej główce masz zainstalowane :
' tak , kua uda mi się to '

czasami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać .


i za żadne skarby nie potrafię zrozumieć tego skomplikowanego charakteru ,
przez co przyciąga mnie jeszcze bardziej do siebie.
a najgorsze w tym wszystkim jest to , że ludzie zamiast zająć się własnym życiem ,
wpieprzają się na chama do cudzego , przy tym całkowicie je jec .

 
 
















 




 



 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz