wtorek, 17 stycznia 2012

na gg ...

Bo ty wypełniasz moje sny . Chce zostać z Tobą, gdy tworzymy wspólne MY .
Kocham ten stan kiedy jesteś przy mnie i tonę w Twoich ramionach .
jeśli chcesz zrozumieć dziewczynę, nie słuchaj tego co mówi.
Wczytaj się w tekst piosenek, których słucha.
Znajdziesz w nich wszystko, o czym boi się mówić.


nie uważasz, że człowiek mający w sercu jednego człowieka nie jest w stanie zmieścić tam kolejnego?

każdą minutę, zapamiętać i docenić.
-dasz mi swoje zdjęcie ? - po co ? - bo muszę pokazać św. Mikołajowi co chcę na gwiazdkę .

Kocham ten stan, gdy Cię koło siebie mam .

Obserwujesz go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha.

Wokół Ciebie kręci się cały mój świat...


Zatracona w marzeniach, na chwilę zapomniała o wszystkim.

Nie jestem laleczką, jednorazową zabaweczką, którą można rzucić w kąt i powiedzieć "To był błąd"


Stanąć na dachu wywalić język i środkowym palcem pozdrowić świat.
Poczuć dotyk jego dłoni w momencie, gdy jestem na skraju załamania

Wolę nie kochać niż kochać i cierpieć...

Ciekawi mnie co teraz robisz, o kim myślisz i gdzie jesteś,
tak po prostu mógłbyś się do mnie odezwać choćby teraz.



Przestań winić wszystkich za to, że sam błądzisz.
, Jesteś dla mnie całym światem <3 Słońcem , wiatrem , wodą , latem.;DA gdy patrzę się na Ciebie ... Czuję się jak w niebie <3 "

Malujesz mi uśmiech na twarzy każdą wiadomością .


Zastanawiam się czy też myślisz o mnie tyle co ja o Tobie .

Jee mnie Twoja krytyka, Ona mnie nie dotyka,
Myślisz że mnie to boli, To coś ci się w głowie pieri !

Negatywne myślenie zwalczam marzeniem.

Masz coś przeciwko, żebym usiadła koło Ciebie i patrzyła jak się uśmiechasz?

Pragne pachnieć Tobą <3!!

wez noz do reki i zabij mnie z zimna krwia patrzac w moje oczy;]

Dajesz mi niepokorne myśli, niepokoje...

(...) Porwała księcia i juz nigdy go nie oddała...chroniła go i kochała ... (...)

Są dni tak bardzo szare, Których szkoda kolorować ....

. . . wmawiaj mi że szczęście mam . .



tylko bliscy ludzie znają nasze czułe punkty. i to właśnie oni potrafią nam jedynie złamać serce.

nawet jak sobie coś postanowię w życiu, to i tak los zawsze pozmienia moje plany.

zanim postawię dom z cegły, chciałabym na początek taki, który byłby zbudowany z Twoich ramion.


+ nutka na miły wieczór :)KLIK!
enjoy! cekisia.

Bede Snić o Tobie Tej Nocy az do Jutra i przez cale Moje Zycie <3

i moje nogi są jak z waty.. a z ust nie mogę wydobyć słowa..

Czułym słowem rozpętać burze uczuć ..

schowaj mnie .. głęboko .. na dnie swojego serca ..

nie stać mnie na wiecej niz na pusty żal . . . [!]

Lecz wszystko jest niczym jeśli nie mam Ciebie..








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz