wtorek, 10 stycznia 2012

Moje ....

Tak to już jest , że o życiu szczęśliwym i radosnym nie ma wiele do powiedzenia , dopóki się ono nie skończy .
Sumienie dokucza , kiedy człowiek wykracza poza przyjęte przez siebie zasady .
A więc wszystko jest kwestią przyjętych zasad .
z biegiem czasu na te same rzeczy patrzymy już inaczej .
rozważ , jak trudno jest zmienić siebie , a zrozumiesz ,
jak znikome masz szanse zmienić innych .

Gdybym tylko mógł przekazać Ci choć cząstkę własnego szczęścia ,
abyś już na zawsze była wolna od smutku i melancholii .


cisza to jedynie przystanek między krzykiem wspomnień ,
a nieśmiałym szeptem marzeń . krótka chwila wytchnienia ,
gdy mówią do ciebie własne myśli . słyszysz ?
Dookoła ludzie utkani z nienawiści .

czasami trzeba postąpić wbrew sobie żeby oszczędzić sobie niepotrzebnego cierpienia i rozczarowań .

Czujesz tę ironię w powietrzu ? tak właśnie pachnie świat .


Nigdy nie dostrzegamy skarbów , które mamy tuż przed oczyma .
Dzieje się tak dlatego - bo ludzie nie wierzą w skarby .

żyję chyba sobie sama na złość .

Mowa jest źródłem nieporozumień .
1.Miłość cóż to jest?? Kłamstwo, oszustwo zazdrość?! A może? Uczucie, życie bez tajemnic?!
Nikt tego się nie dowie Dopóki się nie zakocha I nie dozna jej na sobie?

2.Miłość jest jak? Wiatr, zieleń? Woda co brzegi rwie, Jak szczęście w słowie ukryte
Miłość ogromna jest jak świat Świat tylko z Toba Nigdy bez Ciebie

3.Jesteś, wiem że jesteś Ale gdzieś daleko Pragnę by to daleko W końcu blisko było?

4.Nie dotknę nigdy Cię Nie spojrzę w oczy Twe Nie powiem Kocham Cię Nie odważę
na to się

5.To jak na mnie spojrzałeś Wystarczyło by pokochać Cię Twój uśmiech spowodował
Ze serce mocniej zabiło I moje życie zmieniło

6.Zazdrość to uczucie które jest blisko mnie Gdy widze Ciebie przy niej a nie przy mnie

7.Musi być ktoś kogo nie znam Ktoś kto zawładnie dusza mą Moim życiem moja śmiercią
Jest ktos kto jest nadzieją mą ?

8.Chciałbym żeby nadszedł Taki dzień w którym razem Spotkamy się I uczucie które
jest między nami Prawdą wreszcie stanie się?

9.Może niedługo nadejdzie piękny dzień W którym w ramiona weźmiesz mnie I powiesz
cichutko słowa te: Uwierz też kocham Cie

10.Choć wielu chłopców kochałam O wielu dawno zapomniałam Ciebie jednego zapomnieć
nie mogę Bo z Tobą chcę być Dla Ciebie żyć

11.Kocham ?to słowo wiele znaczy Lecz nie każdy je rozumie Mówi że kocha A kochać
nie umie

12.Może nie jestem idealną dziewczyną Może nie pokochasz mnie Może w końcu
przestaniesz unikać mnie Mówić tylko zwykłe CZEŚĆ A powiesz coś więcej
Te proste słowa ?KOCHAM CIĘ?

13.BO TO CO CZUJĘ?. Siedzę kartki przed sobą mam I piszę to co myśle Te słowa
których nigdy nie wyśle Tak fajnie było gdy Cię poznałam Po jakimś czasie Cie pokochałam
Lecz co to była za miłość Ja na Twoim punkcie szalałam Po nocach przez Ciebie nie spałam
O Tobie ciągle myślałam

14.Wszystko kiedyś minie Czas tak szybko płynie Nasze wspólne chwile Których
było tyle Tez kiedyś przeminą I zostaną w tyle?.

15.Szczęśliwa jestem tylko przy Tobie Czując Twe ciepło i radość płynącą Szczęśliwa
jestem także samotnie Siedząc w domu Myśląc o Tobie

16.Dokoła głucha cisza Ty na pewno także śpisz Ja niestety spać nie mogę Wiersze pisze Ci

17.W ciemnym pokoju Samotnie pod kocem Wpatrzona w okno Myśle o Tobie
Lecz me myślenie: To tylko sny, To tylko plany to głupie nierealne stany Chce być przy Tobie
Chcę czuć Cię przy sobie Chce mieć Cię blisko Oddać Ci wszystko

18.Kto znajdzie droge do mojego serca ten zostanie w nim na wieki

19.Tak prosto brzmi imię Twe Je pragną wymawiać usta me Bo to co do Ciebie czuję
W środku mnie buzuje

20.Jedno czego dziś chce to usłyszeć słowa KOCHAM CIĘ

21.We wakacje Cię poznałam W pewnej chwili pokochałam Z wieloma spotkac się chciałam
Lecz z nikim nie umiałm Bo do Ciebie ich porównywałam

22.To co czuję, to czego chcę to tylko Ciebie blisko mieć

23.Bądź przy niej na każdym kroku Nie opuszczaj jej o zmroku Bądź przy niej zawsze
i wszędzie A wtedy ona kochać Cię będzie

24.Ile godzin ile dni Upłynęło od pierwszej łzy ??? Ile bólu i cierpienia Wymagało przebaczenia???

25.DLACZEGO??? Dlaczego Ciebie wybrałam ??? Dlaczego Ciebie poznałam ??? Dlaczego
tyle płakałam ??? Dlaczego ciągle cierpiałam ??? Dlaczego o Tobie myślałam ???
Dlaczego Cie pokochałam???

26.GDY SIĘ OBUDZE Zamykam oczy? W wyobraźni z Tobą po łące skaczę Przez Ciebie w
marzeniach nigdy nie płacze Lecz gdy otwieram oczy? Wiem, że Cię nie zobacze W świecie realnym
przez Ciebie szlocham Bo ja tak bardzo Ciebie kocham Gdy otwieram oczy
Urwie się nasz film I tak naprawdę nie będzie nas w nim ?

27.Mówią ze sama przyjdzie Żeby jej nie szukać Lecz powiedz ile czekać ma
Spragniona miłości dusza??

28.Uwierz w marzenia bo dzięki nim sens zycia się zmienia

29.Myślałam ze wystarczy Robienie słodkich oczek Noszenie krótkiej mini Myliłam się niestety
Myślami byłeś przy niej

30.myślałam, ze jestem ważna nie znaczyłam nic.... Myslałam że jestem kochana, nie
kochał mnie nikt....

31.Bardzo chce być z Tobą Ale to nie łatwe jest, Ratunku woła serce me Terroryzuje
każda myśl wakuuje wszystkie łzy Konica nastał czas?.

32.Przytul mocno?. Obejmij czule Wyszeptaj słowa Których brakuje Bądź zawsze
Bądź blisko Zastań na zawsze Rzuć dla mnie wszystko

33.Będę patrzyła w zdjęcie Twoje, dopóki będzie bić serce moje?.

34.Mm serce małe Tobie oddane całe Jeśli powiesz że chcesz Bez zastanowienia
powiem BIERZ

35.Numer telefonu na pamięć znany Uśmiech na twarzy tak kochany Numer zapomnieć
nadeszła pora Przyszła śmierć straszna zmora?.

36.Co łączyło z Toba mnie To ze dużo o mnie wiesz To że ufam bezgranicznie Z Toba
zawsze jest magicznie Nie doceniasz tego miły Ja i tak kocham z całej siły

37.To koniec Czas zniknąć Zamienic miłość Na przyjaźń zwykłą

38.Kiedyś myślałam że będzie łatwo, życie nie idzie jednak tak gładko

39.Uśmiech na Twarzy o Twoim widoku marzy

40.Życie moje serce Twoje wiem ze nie będziemy we dwoje


41.Usta uśmiechnięte Oczy obolałe Moje serce Twoje jest całe

42.Niewinny uśmiech Zalotnie spojrzenie To nie wystarczy by zdobyć Ciebie,
moje marzenie

43.Będę udawać ze nic się nie stało Będę udawać że nie bolało Będę namawiać serce
by zapomniało Lecz ono nadal Ciebie będzie kochało

44.Jeśli nie mówię o miłość, to znaczy że nie kocham ??? Jeśli przy Was nie płaczę, to znaczy ze
w poduszkę nie szlocham?? Jeśli się uśmiecham, to znaczy że jestem szczęśliwa???
NIE!!!!! Bo ja Tak naprawdę od dawna go kocham To przez niego każdej nocy szlocham
Tak, masz rację kochana To w nim jestem nieszczęśliwie zakochana

45.Spogląda w oczy Często za mną kroczy Nie opuszcza na krok Nawet gdy jest zmrok

46.Pewnego dni gdy go ujrzałam Nie byłam pewna czy go wybrałam Tak często się z nim widywałam
Niby przypadkiem go pokochałam Lecz gdy mu to wyznałam Wyrok na siebie wydałam Dla niego
się nie szanowałam Ciągle przez niego płakałam Wiele łez wylałam Skończyła!!! Innego poznałam
I wtedy zrozumiałam Ze nie tego kochałam

47.Głucha cisza dookoła każda myśl Ciebie woła

48.Szeroki uśmiech miałeś gdy na mnie spoglądałeś

49.?Nie to nie tak!? Często słyszane Tysiące razy Ci wybaczane Lecz KONIEC tego
Nie doceniałeś uczucia mego Choć będę cierpiała zapomnieć próbowała
Powiem to dziś ?TO KONIEC NASZYCH DNI!!!?
kiedyś nie byłam w stanie nawet marzyć o Twoim 'kocham'.
dzisiaj kiedy wypowiedziałeś to magiczne słowo, w dodatku
stojąc w gronie kolegów pełna pruderyjności w ramach
odpowiedzi, rzuciłam - 'fajnie',wzruszając ramionami.
kobieta zmienną jest. a słodyczy czerpanej z chciwej zemsty
nigdy nie będzie w stanie sobie odmówić. nawet za cenę miłości.
kocham sposób w jak się dzięki tobie czuję .

bądź, na odległość ramion.

Gdy dorosnę, będę tym kim zechcę, zrobię
co chcę, bo będę tym kim jestem.

Nie znajduj nikogo innego po to by
zapomnieć o tym kogo kochasz.

Chcę Cię pocałować , poczuć Twój smak ust .

kocham sposób w jak się dzięki tobie czuję .

nie wiesz jakie Bóg rozdaje karty.

doceń nie , dopóki mi zależy . później
może już nie być okazji .

Zamykając oczy widzę więcej niż patrząc.

I czujemy się bezpiecznie jakby cały świat był dla nas.

Sobą spełniłeś moje największe marzenie.

Ciepły wieczór, długi spacer, słuchawki w uszach i
mnóstwo rozmyśleń. Tego teraz potrzebuje.

To, że płaczę czasem nie znaczy,
że jestem słaba!

To, że nie zawsze uśmiecham się nie znaczy,
że nie jestem szczęśliwa!

To, że często marzę nie znaczy,
że nie patrzę realnie!

To, że kocham za mocno nie znaczy,
że można mnie ranić!

To, że nienawidzę nie znaczy,
że jestem zepsuta!

To, że czasem milczę nie znaczy,
że nie wiem co powiedzieć!

To, że nie wiem co robić nie znaczy,
że nie wiem jak żyć!

a tak poza tym, to wcale nie jest ok, nie jest ok, cześć.
jest tak samo, może tylko trochę smutno i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć .

bądź kimś, dla kogo słowo " kocham " będzie czymś więcej niż tylko głupim wyznaniem.
Nie żebym się czepiała, ale masz być na zawsze.

Tyle niespełnionych marzeń, niewykorzystanych szans.
Ile ja bym dała, żeby cofnąć czas.

jeśli się opamiętasz i zrozumiesz komu naprawdę na Tobie zależy ,
mnie już nie będzie
tylko kobieta potrafi w największym skurwielu
ujrzeć mężczyznę swojego życia.

Popełniłam w życiu wiele błędów
ale nigdy nie powiedziałam komuś
że go kocham, nie wierząc w to.


jedyna rzecz za jaką mogłabym przeprosić to,
to, że byłam naiwna i zaczełam wierzyć.

czasem po prostu nie jesteś w stanie zrobić już nic,
bo nie masz siły walczyć o coś
co przybija Cię z każdym dniem coraz bardziej.
W każdej sekundzie walczę o przetrwanie, o każdy oddech który sprawia że żyję,
a jednocześnie powoduje że chce umrzeć.

Leżąc pod kocem wyobrażam sobie,
że poduszka to Jego klatka piersiowa, a koc to Jego ramiona, które otulają mnie do snu.

Wkurza mnie, że On ciągle zmienia statusy na gg.
Bawi się moimi uczuciami jakbym była jakąś zabawką.

Nie zakochaj się we mnie kiedy będę na imprezie w całej tej oprawie, ale gdy będę w powyciąganym dresie i bez makijażu.

Już przywykłam, że ilekroć poukładam sobie niektóre sprawy i jestem w stanie normalnie oddychać,
pojawiasz się Ty i wszystko rozwalasz jednym krótkim spojrzeniem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz