poniedziałek, 23 stycznia 2012

Mój ..

minął miesiąc, a ja nadal mam jego wiadomości w telefonie.
nie, nie dlatego że Go kocham, dlatego, że był jedynym, którego myślałam, że pokocham z biegiem czasu.

Bóg ukrył piekło w samym środku jej serca.

wczoraj napisał, że mnie kocha.
Dzisiaj zapytałam, czy to była prawda.
powiedział, że nic podobnego, pijany był.

Czasami mam ochotę iść w cholerę n:cenzura:ć się i nic nie pamiętać...

zamykając się w totalnie innym świecie - lepszym świecie.

palę. najwyraźniej muszę być od czegoś uzależniona .
fajki są na wyciągnięcie ręki,w przeciwieństwie do Ciebie.

Przedwcześnie pozbawiona złudzeń, rzygam na sztuczność uczuć.

I ciągnie mnie do tego s:cenzura:a, mimo tego, że tak mnie krzywdzi

mam szacunek dla prawdziwych,
mam pogardę dla fałszywych..

I są czasem takie dni, kiedy masz ochotę
zatrzasnąć za sobą drzwi by już nigdy nie wrócić..


Aż się boję jak pomyślę jaką historię może przynieść to lato...
Są takie chwile, że nawet głupie "będzie dobrze" pomaga przetrwać
.
To dzięki Tobie mój świat nabrał tyle barw. <3
Wciąż jest mi trochę smutno, że choćbym nie wiem, jak się starała,
to i tak nie uda mi się zatrzymać niektórych ludzi w moim życiu.

Nigdy sobie nie daj wmówić, że nie warto.

Zainstaluj we mnie szczęście, potrafisz?
Udowodnij, że to co robimy ma sens,
nie lubie się niepotrzebnie angażować.

Za każdym razem kiedy oblizuję usta próbuję przypomnieć sobie
- jak słodko i delikatnie mnie całowałeś.


Kochanie pasowałeś do mnie bardziej
niż moja ulubiona bluza.

Nie dotykaj.! Bo się zakocham.

Wszystko w środku Ci siada , wiesz , że się nie nadasz , zawodzisz ,
nic nie zdziałasz , i znów rozczarowanie , szlochem dusisz ból .


Negatywne myślenie zwalczam marzeniem.
Uratuj , porwij , ukryj , oczaruj , rozkochaj , pocałuj , zostań na zawsze .
Przykre jest wierzyć w kogoś bardziej , niż w samego siebie .

To nic nie znaczy , to o niczym nie świadczy .
Całym sercem. Nad życie. Do szaleństwa. Bez pamięci.
Możesz być dużą częścią czyjegoś życia i nawet o tym nie wiedzieć .
Niektórzy ludzie nie wiedzą , jak wiele znaczy sam ich widok

- Można płakać z tęsknoty . ? .
- Skoro płaczę to chyba można .

Pokochaj samego siebie i już nigdy nie narzekaj , że nie możesz być z kimś , kogo kochasz .

- Nie płacz przez niego , nie jest tego wart .
- Ale ja płacze przez siebie .
- Dlaczego . ? .
-Bo posłuchałam
- Kogo . ? .
- Serca .
Staram się dać Ci tyle szczęścia ile sama nie miałam . < 3 .





W ciemności chcę wydrapać światło , o tym marzę , chcę przestać być pękniętym zwierciadłem Twoich marzeń .

Miłości trzeba uczyć się jak jazdy na rowerze . Na początku to ciąg porażek z czasem jednak nawet upadki zaczynają przynosić radość .

Ej Ty serce , nie zapie**alaj tak jak Go widzisz , dobra . ? .

Czasami zastanawiam się jakie będę mieć w przyszłości nazwisko .


 

 Kiedy po raz czterdziesty sprawdziłam czy nie napisałeś stało się oczywiste , że coś jest nie tak z telefonem .

A gdy ktoś spyta Cię o mnie , mówisz ' nie chce z nią być i tyle ' . Gdy ktoś spyta mnie o Ciebie , mówię ' on . ? . czyli kto . ? . to historia' i przytulę się do Niego . Do tego , który kocha mnie taką, jaką jestem. nawet bez makijażu , z mokrymi włosami i
w starych dresach . < 3 .


Zaufaj jej bezgranicznie . Przecież ona nie ma zamiaru wywijać jakiś głupich numerów . Zrozum , że chce być z Tobą i z nikim więcej . < 3 .
Zadziwiające ile wspomnień może przywrócić jedna piosenka i kilka minut patrzenia się przez okno na padający śnieg .



 






Lecz czasy sie zmieniają;*****
Czy oni nas kochają.?;;p
Zabijany czas lękiem .?
Oszukana miłość dogoniła mnie kolejny raz..
Przez zycie iść.....
Zamieszana w wielkości serca
<33





Kiedy będziesz smutny, to spójrz na gwiazdy na niebie
I pamiętaj, ze jest ktoś kto KOCHA CIEBIE...

Gdy Ciebie widzę Serce me skacze z radości, Gdy Ciebie słyszę
Nie mogę uwierzyć, że jesteś obok. Gdy Ciebie dotykam,
Wiem jak bardzo Cię potrzebuję. Żyję by dawać Ci szczęście...

jesteś dla mnie wszystkim, wszystko jest Tobą ...nie mogę zebrać
myśli kiedy jesteś obok, ...jesteś dla mnie wszystkim, wszystko jest Tobą,
...w radości i smutku, chce ...byś był obok
Serce moje kocha Twoje, Ty wypełniasz myśli moje,
Z Tobą czuje się jak w niebie, Bo ja bardzo kocham Ciebie...
Kocham Cię mocno, Jesteś moim aniołem, Człowiekiem który "nauczył
latać", Tak, to dzięki Tobie "wzbiłam sie w powietrze" Dzięki Tobie potrafie
kochać, Dzieki tobie wiem co to prawdziwa miłość, Dzieki Tobie
znam moc słów KOCHAM CIĘ...
a to mnie najbardziej wzruszyłoo ;DDD
Bądź ze mną w dwóch miejscach jednocześnie i mocno trzymaj za
lodowate dłonie . Karm pocałunkami i oszukuj ze mną czas. Pamiętaj
o mnie i kochaj Sensem życia jesteś Ty... Każda z Tobą spędzona chwila...
Objęcia Twoje są ochroną duszy mej... Pocałunki największą rozkoszą.... Każde
Twe słowo brzmi jak muzyka. Z Tobą piękna jest nawet cisza... Twój dotyk to szał
moich wszystkich zmysłów... Twoje spojrzenie pełne blasku światłem dla mego
serca... Moja MIŁOŚĆ do Ciebie jest najgorętsza, najpiękniejsza, najcudowniejsza..
. najszczersza...(od moj Danielek <3)


Przytul mnie właśnie teraz , właśnie dziś ,
gdy potrzebuję tego bardziej niż zwykle .

- Tęsknię .. - Ja też . - A nie możemy do
siebie wrócić ? - W żadnym wypadku .

To jest prawdziwa przyjażń : Osłaniać
innych , nawet kosztem siebie .

- pij , pij , będziesz łatwiejsza .
- ja jestem łatwa , to Ty jesteś ciotą .

życie jest krótkie więc łam zasady . wybaczaj szybko ,
całuj powoli , kochaj szczerze i śmiej się bez opamiętania .

Zabiorę cię do takiego nieba, gdzie
nawet anioły grzeszą .

A co jeśli zacznie padac deszcz i zmoknę ? - Nie zmokniesz ,
nauczę Cię chodzić miedzy kroplami .

Ja w wieku 13 lat traciłam mleczne zęby ,
a nie dziewictwo , dziewczynko .

upije Cie miłością , wyrucham szczęściem ,
zgwałcę uśmiechem . ;d

Sorry . to nie ma sensu .. na 4FunTv dają
nam tylko 10 % że będziemy razem

Hallo tu rzeczywistość ! ziemia do wszystkich
niemożliwie zakochanych nastolatek ..

Jak, do chole*y mam się z Ciebie wyleczyć ?


Szczęściem w nieszczęściu Ci jestem, tęczą w życia niepogodzie.
Wytchnieniem od namiętności, przyjacielem tak na co dzień.

Miłości w Tobie już mało, wygasa, tak wiele ich było.
Suche już jest to źródło co było piękną głębiną.

Nie obiecuj mi więc proszę, że będę tą jedną, jedyną Wolałabym
to poczuć niż w potoku Twych słów się rozpłynąć...


"Jak każda kobieta marzyłam o księciu z bajki, który się
ze mną ożeni, da mi dużo dzieci, będzie się o nas troszczył.
Jak większość kobiet zakochałam się w mężczyźnie, który nie mógł
mi nic z tego dać, ale za to spędziłam z nim niezapomniane chwile."


"[...] żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy do niej strzelać z pistoletu
lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć.
Potrafi znaleźć sobie drogę do wolności i zaskoczyć nas, pojawiając się,
kiedy jesteśmy już cholernie pewni, że umarła, albo,
że przynajmniej leży bezpiecznie pod stertami innych spraw."












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz