czwartek, 26 stycznia 2012

jej...

- Weź mi ku**a zejdź z oczu . Zejdź mi z drogi . Wyjdź z mojego życia . Nie rozumiesz , że Twój czas minął . ? . ! . - wykrzyczała , przechylając kolejny kielisze k.
- Przecież wiesz , że Cię kocham. - odpowiedział .
- Wiem . ? . Niby skąd mam to wiedzieć . ? . ! . Kiedykolwiek powiedziałeś mi coś miłego . ? . Nie , wiecznie byłam tylko su*ą i głupią dzi**ą, która dałaby się za Ciebie pokroić . ! . - podniosła ton , a oczy w jednej chwili zaszły mgłą . - za Twoją piep**oną miłość . - dokończyła , spijając ostatni już drink tej nocy .

Im dłużej czekam na jakikolwiek znak od Ciebie , to co raz bardziej wydaje mi się to bez sensu .

Zimno fizycznie , psychicznie , emocjonalnie .
Jeżeli Twoja przyszłość nie łączy się z moją , to ja jej nie chcę .
Nasza przyjaźń działa jak marihuana - uśmierza ból po wypalonej dziurze w sercu , wchłania w marzenia i gdy jesteśmy ze sobą , śmiejemy się z nie wiadomo czego .

Każdy z nas posiada takie wspomnienia na myśl o których mogą zaszklić się źrenice .

Czy czegoś żałuję . ? . Tak . Żałuję , że nie postawiłam na swoim i nie poprosiłam żebyśmy dokończyli tą rozmowę . Żałuję , że Twoje zielone oczy zawstydziły mnie tak bardzo , że nie potrafiłam podejść i Cię pocałować . Żałuję , że wplątałam się w tak silne uczucie przez które muszę cierpieć . Ale przede wszystkim żałuję , że chociaż doskonale o tym wiedziałeś to nigdy nie byłam w stanie wprost powiedzieć Ci , że Cię kocham bo tak bardzo bałam się Twojej reakcji .
Nasze szczęście nie zależy od posiadania rzeczy , lecz od posiadania radości .
Byłbyś idealny , gdybyś tylko zechciał mnie mieć .

Chcesz czy nie , jesteś w moim sercu . To poważna odpowiedzialność . < 3 .

Ja nie odejdę , póki tu stoisz .
Stłumione dźwięki muzyki gdzieś daleko , nie do osiągnięcia . Pierwsze nuty ulubionej piosenki tak dobrze kojarzonej z przeszłością . Fałszywe informacje docierające zbyt szybko do poszczególnych komórek mózgu . Czarnym pisakiem zakolorowałam Twoją twarz tworząc w jej miejscu swego rodzaju przejście dla wybrańców . Splątałam własne kończyny w supły z dotkliwym bólem łamiąc własne kości , skruszone odłamki bezgłośnie opadły na ziemię . Muzyka nadal gra tworząc w mojej głowie sprzeczne uczucia , jednym ruchem zburzyła sztuczną barierę , którą sama stworzyłam odgradzając się od świata . Naiwniak ze mnie . Nie zapobiegłam Twojemu odejściu przez splątane nogi i czarną dziurę w miejscu Twojej twarzy , której już nie mogłam wymazać .

miłość to nie wszystko, ale bardzo, bardzo dużo.

odwieczne schody, świat kłamstw i pleśni. wypij za tych co nie mogą i tych co odeszli.

jeżeli kiedykolwiek kogoś kochałaś, to ta osoba już nigdy nie będzie ci obojętna.

uwielbiam sobie wyobrażać, że za mną tęsknisz.

człowiek zbyt późno pojmuje o co naprawdę warto walczyć.

walczysz o marzenia, bądź sobą, się nie zmieniaj, bo są ludzie którzy potrafią w życiu doceniać szczerość i prawdziwość.

nigdy już nie pozwolę na to by ktoś trafił w moje serce.

czas ogarnąć życie w końcu.

odejdźmy od zgiełku i tam, w tej ciszy, słuchajmy głosu, który mówi w nas samych.
pocałowałeś mnie w czoło, przytuliłeś do siebie, a ja poczułam się bezpiecznie.
Na podstawie naszego związku mogła bym napisać książkę... brakuje tylko happy endu!

Nie przejmuj się niczym . J**nij smajla i żyj dalej .

nie, nie miłość. po prostu wydaje mi się, że ktoś wytatuował na moim sercu Jego imię

Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. płaczą, bo byli silni zbyt długo
zaciągała się papierosem , a każdy wydech oddawał milion emocji i złości tamtych miesięcy .

A ona leżała zalana łzami i w świetle księżyca składała pocięte ręce .

http://img19.imageshack.us/img19/6379/lolsox3fp5.gif
Uśmiechnął się. A ja poczułam jakbym urosła o 2 centymetry.
Bo wiesz On był jak produkt z górnej półki. Taki o który długo trzeba się starać, a jak już się go zdobędzie to okazuje się że nie był tego wart bo etykietka kłamała.

- ładna dzisiaj pogoda , świeci słońce , nie ma wiatru , kocham Cię i nawet ciepło jest , nie?
- coo ?
- no mówię , że ciepło jest.

-mamooo!
-co?
-CHODŹ SZYBKO!!!! ...
-No co się stało?
-Zgaś światło :)

- tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy.

A teraz mi się przyjrzyj... Co widzisz? Nie wiesz...? To ja Ci powiem. Widzisz kobietę, którą straciłeś i nigdy już jej nie zdobędziesz. Przyjrzyj się jeszcze raz... Myślisz, że mnie to w ogóle rusza?! Nie wiesz...? To Ci powiem. Nie! A wręcz jestem z tego faktu zadowolona!

Bo wolę Cię kochać, niż lubić.
Pokłóciłam sie ze szczęściem nadzieję kopnęłam w dupe miłość wyzwałam od szmat a ze smutkiem piję wódkę...

http://img133.imageshack.us/img133/9918/15ac1vd8yw9.gif

Zabawne jak szybko Ci, którzy byli tak blisko stają się niemal obcy...
Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz!

`bo są takie chwile za które człowiek oddałby całe swoje życie ;)
Jeśli się opamiętasz i zrozumiesz komu naprawdę na Tobie zależy, jej już nie będzie.

I ten bezcenny uśmiech, za który oddałabym milion gwiazd.
Lubię gdy dajesz innym do zrozumienia, że jestem tylko Twoja!

Ważne, że jesteś. Wiesz, że znaczysz dla mnie więcej. Bezpieczne w Twoich dłoniach bije słabe dziś serce, oddycha Twoim powietrzem. Chcesz tego, ja też chcę. To, co jest między nami wypełnia całą przestrzeń. Ponad tym jesteś Ty, jesteśmy my wtuleni w szczęściu, choć za oknem burzliwy wieczór, setki kropel deszczu, kilometry problemów, sto powodów, by odejść. Znalazłem jeden, dla którego chcę żyć - mówię o Tobie. Na pewno to wiem - chcę iść gdzieś tam, gdzie chcesz, śmiać się przez łzy, cieszyć z chwil z Tobą też. Dać Ci wszystko, przecież zasługujesz na tyle. To dla Ciebie, dzięki Tobie z Tobą, w Tobie żyję.
Uwielbiam Cię za to, że jesteś, że im dłużej Cię znam, tym bardziej przybywa mi powodów do uwielbiana Cię jeszcze mocniej, za to, że każdy poranek zaczynam myśląc o Tobie. Uwielbiam Cię za to, że nie jesteś typowy, zwyczajny, że jesteś sobą. Jesteś wszystkim czego potrzebuje, że nie zmieniasz się z biegiem czasu, nie ma nikogo takiego jak Ty. Dla mnie, jesteś jedynym takim mężczyzną, jedynym w swoim rodzaju, doskonale doskonałym, niesamowitym, jesteś Mój. Uwielbiam Cię za to, że ciągle chcesz mnie poznawać, pomimo moich błędów i wad nie rezygnujesz. Uwielbiam Cię za wszystko i za nic, z każdym dniem będę Cię uwielbiała co raz bardziej. Uwielbiam Cię za to, że nie chce przy Tobie niczego udawać, za to, że myślę o Tobie o wiele więcej, niż powinnam, za to, że nie da się o Tobie zapomnieć. Jesteś mężczyzną, którego mogę kochać jak mocno zechce.

'najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same..'
wzięła Go za rękę i powiedziała, że Go potrzebuje.

Nigdy nie będę w stanie odmówić mu miłości .

Kiedyś , księżniczka Mamusi i Tatusia .
Dziś , królowa tej dzielnicy .


kocham Go zbyt mocno , by przestać.
Jeśli raz sięgasz nieba , a innym razem dotykasz dna , nie znaczy to , że jesteś dziwny .
Znaczy , że biegniesz przez życie biorąc z niego wszystko .

Ludzie , którzy chcą pozostać w Twoim życiu , zawsze znajdą na to sposób .

Nie musisz używać siły , nie musisz używać słów .
Ciszą i obojętnością ranisz jak nikt inny .


Za każdym razem, więcej tych słów przez które cierpię.

- Jesteś ze mną szczęśliwa ? - tak bardzo, chcę być z tobą na zawsze
- aha. A właśnie miał zamiar z nią zerwać.


Ślady Twoje zasypało. W śniegu całkiem się zgubiły..

Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.

jesteś idiotą, prosze zrozum. jesteś moją nadzieją,
ratunkiem gdy na dno spadam.
a się nie boję posiadać tego co kocham w porównaniu do cb .

Jak mam dwie opcje do wyboru to wybieram tą trzecią .

- Zgadnij Kotku co mam w środku sercc ..
- Truskawki . ? - Nie .. - Toffi . ? - Nie . ! Ciebie Skaarbieee .

Wyobraź sobie , że co drugie bicie mojego serca , należy do Ciebie .

Gdybyś napisał o 3 w nocy , że chcesz mnie zobaczyć , ja bez namysłu wybiegłabym z domu .
Pokonałabym w kilkanaście minut dzielące nas kilometry . Nawet boso . Uwierz .

Z pozoru jestem grzeczną dziewczynką , ale pozory mylą .

Kiedyś zobaczysz ,
że to jednak miało sens .
To nie jest tak, że nie chcę na Ciebie patrzeć. Po prostu łatwiej powstrzymać łzy, gdy oczy są zamknięte.

Zdałam sobie sprawę, że jeśliby zapytać tych ludzi, czego szukają, połowa z nich natychmiast zalałaby się łzami.

Los dał im piękne dni, zarwane noce, skazani na wolnosc, wyrok - dożywocie.
Szkoda, że mi nie powiedziałeś, że to tylko dla zabawy, może bawiłabym się tak samo dobrze jak Ty.
Potem przez następne miesiące wydawało mi się, że żyję za karę. Nienawidziłam poranków. Przypominały mi, że noc ma swój koniec i trzeba na nowo radzić sobie z myślami.
Miłość jest jak alkohol czy papierosy. Najpierw boisz się spróbować, ale potem chcesz tego więcej i więcej. Po czym wpadasz w nałóg i nie możesz bez niej żyć.


Pewnie ty też masz taką piosenkę, która odzwierciedla całe twoje życie. Słuchasz ją, i wydaje Ci się, jakby była ona o tobie, takie których tekst nie powinien sie nigdy skończyć..

Tęskniła i to cholernie, ale bała się, że zrani ją ponownie.
23:23 - ciekawe czy o mnie myślisz wpychając jej język do buzi.


Przepraszam was , że blogi takie krótkie i wgl. Ale mam małe problemy ...
I nie mam jakoś ochoty pisać blogów , ale nie chce zawieść , więc byle jakie są . ;p

INSPIRACJE .

Stan zakochania. Kiedy jego ulubiona piosenka nagle dla ciebie też jest ulubiona.

Tęsknię za miesiącami, gdy wyjście z domu oznacza tylko założenie butów.


Miłość jest wtedy, kiedy dziewczyna siada chłopakowi na kolanach, a on nie narzeka, że jest ciężka. ♥

A teraz kolego, możesz przekazać swojej byłej dziewczynie, że od teraz, moje drzwi będą otwarte dla niej, by słuchać jakim kretynem jesteś i jak bardzo miałam racje mówiąc że z nią będzie tak samo.


To właśnie była wolność - czuć to, czego pragnęło
jego serce,nie bacząc na to, co pomyślą inni .

Bóg stworzył , Diabeł wychował .

bezczelnie całuje jak nikt inny ,bezczelnie wyjątkowy .

chciałabym aby wiedział, że choć tak krótką, to jednak najcudowniejszą
definicją mego szczęścia jest właśnie jego imię .
cały świat, który widziałam wcześniej, mija mnie


Tutaj gdzie jestem, mam swoje szczęście. Swoich ludzi i pomocne ręce.
I nie chce nic więcej. Swoje problemy i życie, którym żyjemy.

Garstka ludzi, z którymi zawsze jest o czym pogadać.




' Rozczarowanie - gdy osoba na której zaczyna Ci zależeć przestaje się oddzywać.'

I Mimo wszystko byles najlepszym bledem mojego zycia < 3 .

dla prawdziwego mężczyzny łzy kobiety,powinny być największą porażką . ;]

chce przestać być pękniętym zwierciadłem Twoich marzeń, 'Kochać życie i nie być przez życie kochanym, Chcę zabliźnić na zawsze bolesne rany, To wszystko tak blisko i zarazem tak daleko'

W takie dni, właśnie w takie chwile nie czuje się samotna bo mam ten bilet, bilet do szczęścia który mocno trzymam w sercu choć teraz widzę Ciebie tylko na zdjęciu;(


Kiedy kochasz drugą osobę, to zrobisz dla niej wszystko .! :*
może czasami musimy trochę pocierpieć , by potem móc docenić jak pięknym uczuciem jest brak bólu .

nie przestanę Cię kochać, Ty to dobrze wiesz. chcę z Tobą być po naszego życia kres.

idźmy wolnym krokiem tylko razem, we dwoje.

bo nic już nie zostało, przepraszać to za mało. tak potraktowane serce nie pokocha nigdy więcej.
czasem życie się sypie, a Ty nie możesz nic poradzić.
nie oczekuj dziś ode mnie, że nagle będę inna.

budzisz mnie pocałunkiem i kończy się zły sen o przyszłości.
i weź tu zapomnij o człowieku, który dał Ci tyle do zapamiętania. nawet nie ma co próbować.

twarze z przeszłości spacerują po mej głowie. twarze, o których nie chcę i nie umiem zapomnieć.
mamy jeszcze duże szanse, aby odzyskać to co kiedyś było dla nas najważniejsze.

 



Rap to nasza fobia, droga bez powrotu,
choroba na którą nie ma, nie będzie antidotum.


I mniej mnie w du_, nie odzywaj się, nie odpisuj na moje wiadomości.
Nie musisz na mnie nawet patrzeć, czy chociażby przelotnie dotykać.
Do niczego nie zmuszam, ale potem nie waż się prosić o szansę.
Na miłość trzeba zasłużyć.

Nie dawałem Ci nic oprócz wspólnej chwili, mówiłaś mi,
że mam ten błysk, choć przy Twoim mój był niczym.

Jedyne co czuł, kiedy mnie do siebie przytulał,
to moje piersi uciskające jego klatkę piersiową,
nic więcej.


Póki co, wciąż się uczę, ogarniam człowieczeństwo.
Choć czasami najpiękniejsza prawda to szaleństwo.

Doskonale znam to spojrzenie - smutne, nieobecne, pełne tęsknoty za czymś,
czego się pragnie ponad wszystko na świecie.


Wiem jak było. Pamiętam chwile nie sny, a to czym żyję to doświadczenie nie łzy.
Czasem wierzymy w coś, co nigdy nie ma szans na spełnienie.
Ty też bądź dobrej myśli a wszystko się ogarnie.
Gdyby on wiedział jak się stoczyłam. Wróciłby.
Może z litości, żalu. Ale wróciłby. Na pewno.

I love you, but you don't see me.

Nie sztuką jest spotkać kogoś w kim się zakochasz,
sztuką jest uszczęśliwiać go sobą przez długie lata.


Usiadła na trawie o zachodzie słońca, włożyła słuchawki do uszu,
słuchała smutnych piosenek i myślała o Nim.
Po prostu idź za nią. Nie zastanawiaj się. Przecież mówiłeś, że ją kochasz.
Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić,
ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.
Pozdrawiam ludzi, którzy znikają kiedy są najbardziej potrzebni..
Gdyby dało się sfotografować sny .. ^^


Zobacz sam , jak Gumisie skaczą tam i siam . Bo Gumisie cały świat już zna . Gumiś to fajny miś . ;d


Ej bez kitu .
Ty nie gadaj tyle ,
Tylko chodź tu ,
I mnie przytul ! <3 .


To było . Tak dawno że ..
Nawet moje ulubione żelki zdążyły się przeterminować czekając w tęsknocie ze mną .
Może i nie uwodzę rzęsami , ale za to wiem , dlaczego niebo jest niebieskie . ;D


Uwielbiam , sposób , w jaki reagujesz na mnie . < 3


Rzeczywistość sprawia , że wiesz , że oddychasz .
Że stoisz na ziemi . Podeszwą dotykasz chodnika
było z nami słońce. był z nami deszcz. nie ma z nami śniegu. gdzie jest ka śnieg ?! ;D
yij smaila i żyj dalej ! ;D

a czy gdybym tak po prostu umarła..tęsknił byś ?
Spojrzał jej w oczy i uśmiechnął się dumnie.
Już wiedział, że jest dla niej wszystkim.

Chciała złamać mu serce, a porysowała swoje :[


Jutro nakładam 4 warstwy pudru, abyś nie widział jak się rumienię xD
Zacisnęłam powieki pragnąc być niewidzialna !.
Z nikim nie jest mi tak zwyczajnie jak z Tobą, i to właśnie jest wyjątkowe.
Otworzyła tymbarka
z bladym uśmiechem przeczytała napis
''Kocham Cię''
spojrzała w niebo i wszystko było jasne tęskniła za nim ...

Idąc ulicą z drżącymi wargami i rozmazanym tuszem krzycze że jestem szczęśliwa jak nigdy !






















 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz