środa, 11 stycznia 2012

i jeszcze coś :)

Zapach wspomnień i nagle świat zwariował,


teraźniejszość miesza sie z przeszłością.


chciałaby odpocząć od świata, nie myśląc o wczoraj ani jutrze, iść do przodu, żyjąc chwilą. tak, tego by chciała.


Oczywiście że nie jesteś gruby! Weź sobie dwa krzesła i siadaj do nas.


ej koleżanko , znudziło ci się życie z prostymi zębami ?


Osobie, która wymyśliła zdanie "i żyli długo i szczęśliwie" należałoby porządnie skopać tyłek.


twoje ego cię przerasta mimo tego że duży chłopak jesteś.

jesteś kobietą, co oznacza, że jesteś genetycznie szalona, chora i pewnie za jakieś 30 sekund przyczepisz się do mnie o jakąś bzdurę.


A serce wciaz mocniej bije gdy cie widze.


pozbycie się Go z serca ? to tak jakbyś namalowała mi markerem na ścianie serce i kazała zmazać gumką.


A co , jeśli mam do powiedzenia więcej niż mieści się w tym cholernym opisie ?


Todziwne . Większość ludzi po rozstaniach chce cofnąć czas , spróbowaćjeszcze raz , a ja bym nie umiała . Replay by mnie zabił .


Podobał mi się jego zapach . Zapach , który sugerował , że wszystko może się zdarzyć .


Twoje imię rozbrzmiewające jazgotem w mojej głowie .


a 14 lutego idziemy się napić.
- ale że co, uczcić ferie?
- walentynki.
- j:cenzura:ć to!


Wiesz, że jeżeli ktoś pojawia się w twoich snach znaczy, że za tobą tęskni ? - psychologiczny fakt.


Zwykły szary dzień, ludzie kolorują wódką.


Jesteś moim Lu Go - energią na całe życie.< 3


Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu.


Jadę autobusem, słuchawki na swoim stałym miejscu, muzyka w uszach dudni, aja ogarniam wzrokiem świat znajdujący się za tą brudną szybą, szukam wNim Ciebie.


Czasami mam już wszystkiego dość.Bezsilność, spowodowana szarą codziennością,budzi ukrytą wewnątrz mojej duszy agresję. Lecz na dźwięk sms'a czas zatrzymuje się. Gdy czytam kilka słów wystukanych w pośpiechu od niego na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Może to i absurd. Szczerzyć zęby do ekraniku komórki. A jednak będę to robić nadal, byleby tylko on zechciał znów do mnie napisać.


tenbrak osoby z którą możesz pogadać o wszystkim, brak kogokolwiek.Touczucia, gdy nudzi ci się piosenka za którą tak szalałaś.uczucie gdywracasz to domu i kompletnie nikt cię nie wita. Brak słuchaniakogokolwiek, nawet gdy czujesz się samotnie.Dzień w którym nie smakujeci czekolada.I to gdy wkładasz słuchawki do uszu i puszczasz megazamulające piosenkę kompletnie nie wiedząc dlaczego, przecież jestokej.. podobno. Codzienna monotonia. To samo.udajesz.Do momentu gdyzaczynasz udawać przed sobą.Próbujesz dla swojego dobra , okłamywaćkogoś, ale i tak robisz to samo z sobą./ m.


-dasz mi buziaka?
-za co?
-za to że żyję?
-nie, to nie.


słuchamjednego z dobrych piosenkarzy ,mówi o tym , że 'pójdzie tylko tam gdziepoprowadzi jego serce'. Też chciałabym tak powiedzieć wiesz? ale już niewierzę w moje serce.

po prostu bądź szczery w tym, kim jesteś.

czytaj słowa z ruchu warg, oceniaj emocje z głębi oczu

nie chcę aby ta chwila, kiedykolwiek się skończyła.

możesz zostać ze mną na zawsze albo zostać ze mną na tą chwile.

Są ludzie, przy których łatwiej sie oddycha.

uśmiechnij się. jutro możesz nie mieć czasu.

zagubiłam się w nicości wewnątrz siebie.

pod każdym względem jesteś moim punktem widzenia.

jedyne co pozostaje, to po prostu twoje zdjęcie.
stopiłeś moje serce, teraz jestem zimna do szpiku kości.

Kiedyś mała dziewczynka była pewna, że pocałunek to wyraz miłości.
Głupia, naiwna, mała dziewczynka !
Dzisiaj dziewczynka dorosła i świat nauczył ją,
że miłość to pojęcie wymyślone przez głupca,
który przez chwilę czuł się wyjątkowo..


' wspomnieniami serca nie oszukasz '


I już nawet moja 6 letnia siostra mówi, że jesteś najładniejszy, najfajniejszy i najśmieszniejszy ze wszystkich moich kolegów. Dziwne, nie?


i uwierz, że mój idiotyczny uśmiech na Twój widok, wcale nie jest codziennie ćwiczony przed lustrem.


-Co to nadzieja?
-Nadzieja... Nadzieja jest wtedy, gdy szukasz bursztynu w piaskownicy.
-Ale w piaskownicy nie ma bursztynów.
-No właśnie. Ale mimo wszystko wciąż uparcie szukasz, choć wiesz, że szansa aby jakikolwiek znaleźć jest minimalna. To jest nadzieja.


Lubię twój zapach. Zawsze wydawało mi się że tak pachnie szczęście<3
- Kochaj mnie!
- Co?
- Tak, żebyś nie spał w nocy, zastanawiając się czy ja aby na pewno śpię sama. Żebyś skręcał się z zazdrości, widząc mój uśmiech skierowany do innego chłopaka. Żebyś czuł ... nie, nie radość. Radość, to za mało powiedziane. Niewysłowioną ekstazę widząc moje oczy patrzące w Twoją stronę. No, kochaj tak!


- No chodź, no chodź zagrajmy w piłkę nożną ! a kto przegra ten dostaje buziaka :)
- ale Ty nie umiesz grać w piłkę...
- i o to właśnie chodzi ;*


razem z tobą staje się łatwiejsze wszystko . przy tobie czas staje w miejscu choć tak naprawdę leci szybko <3

nigdy nie wiesz co przyniesie jutro, dlatego bądź gotowy na wszystko

stwarzam sobie milion powodów do przejmowania się,
ale cóż, tak już mam.


nie zdajesz sobie sprawy, ile razy twoje
imię przechodzi mi przez myśli


rzeczywistość nigdy nie dorówna wyobraźni.
zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha.
to ci daje setkę powodów, aby żyć. ja ich nie mam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz